правопис іншомовних слів подвоєння приголосних, правопис апострофа та м'якого знака

Додано: 3 жовтня 2023
Предмет: Українська мова, 5 клас
12 запитань
Запитання 1

Зі знаком м'якшення пишуться всі слова в рядку, крім:


варіанти відповідей

дос..є, він..єтка, Севіл..я

 батал..йон, бракон..єр, пас..янс

 б..юрократ, шампін..йон, порт..єра

  н..юанс, іл..юзія, манік...юр

Запитання 2

Без апострофа треба писати всі слова в рядку

варіанти відповідей

 кап..юшон, м..юзмкл, деб..ют

  ком..ніке, ін..єкція, кар..єр

  миш..як, ад..ютант, прем..єра

Х..юстон, вар..яг, в..єтнамка

Запитання 3

Апостроф ставиться в усіх словах у рядку

варіанти відповідей

комп...ютер, міл...ярд

  інтерв..ю, б..вет,

  павіл..йон, п..єдестал,

 миш..як, , олів..є

Запитання 4

У якому рядку допущено помилку?


варіанти відповідей

кювет

м'юслі

бювет

дезінфекція

Запитання 5

Знайдіть слово, у якому пишеться м’який знак:

варіанти відповідей

вол..єр 

 тр..юк 

  фл..юс

б..юлетень

Запитання 6

Апостроф пишеться

варіанти відповідей

кур..йоз

інтерв...ю

грав...юра

деб...ют.

Запитання 7

Апостроф у іншомовних словах пишеться перед йо

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 8

М'який знак в іншомовних словах пишеться після Л перед приголосними

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 9

В іншомовних словах апостроф ніколи не пишеться після Ж, Ч, Ш

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 10

Подвоєні літери треба писати на місці пропусків у всіх словах рядка

варіанти відповідей

мас..а, Гол..андія, барок..о

ір..еальний, гол..андський, тон..а

Жан..а, марок..анець, клас..

Тал..ін.., ван..а, телеграм..а

Запитання 11

Подвоєння літер у всіх словах іншомовного походження відбувається в рядку

варіанти відповідей

нет..о, інтел..ект

ір..аціональний, піц..а

ал...о, віл..а

ва..на, грам..

Запитання 12

Подвоєння літер у всіх словах іншомовного походження НЕ відбувається в рядку

варіанти відповідей

ван...а, клас...

піц...а, спагет...і

кол...ектив, мадон..а

нет..о, шас...і

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест