Правопис неозначених займенників

Додано: 6 травня 2020
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 1 раз
6 запитань
Запитання 1

 1.Виділіть рядок, у якому всі неозначені займенники слід писати через дефіс.

варіанти відповідей

хтозна/кого, казна/з/ким, якого/небудь, будь/котрий;

хто/небудь, аби/який,бозна/якому,казна/що;

де/чим, казна/чийого, бозна/скількох, будь/скільки;

бозна/які, будь/котрими, хтозна/яких, що/небудь;

де/котрі, будь/що, скільки/небудь, бозна/хто.

Запитання 2

2.Уякому рядку ні із заперечними займенниками пишемо окремо?

варіанти відповідей

ні/у/скількох,ні/котрий, ні/до/якого,ні/в/чому;

ні/з/ким, ні/за/що, ні/хто, ні/в/кого;

ні/до/чого, ні/яким, ні/в/чому, ні/з/котрим;

ні/з/яким, ні/до/кого,ні/в/котрому,ні/з/чим.

ні/за/що, ні/в/кого, ні/скільки, ні/до/якого;

Запитання 3

2.У якому рядку всі займенники написано правильно?

варіанти відповідей

де-яких, будь з ким, який-небудь, дехто;

будь-чий, дечиїх, ні до кого, казна-хто;

нічий, будь-кого, аби-що, що-небудь;

будьхто, дечиїх, ніскільки, казна-чим.

аби-кого, ніщо, де з ким, ніякими

Запитання 4

4.У якому рядку ні із заперечними займенниками пишемо разом?

варіанти відповідей

ні/що, ні/з/чим, ні/чого, ні/якого;

ні/ким, ні/чому, ні/для/кого, ні/скількох;

ні/чого, ні/який, ні/хто, ні/на/що;

ні/чиїм, ні/котрого, ні/якими, ні/скільки;

ні/до/кого, ні/чийого,ні/хто, у ні/чому.

Запитання 5

5.Уякому рядку всі займенники пишемо через дефіс?

варіанти відповідей

будь/з/якою, будь/хто, казна/чий, чим/небудь;

казна/чого, чим/небудь, хтозна/чиї, будь/що;

ні/з/ким, хтозна/якою, казна/ що, будь/ким;

будь/чим, хтозна/до/кого, казна/чий, скільки/небудь;

казна/чиє, чим/небудь, де/з/кого, будь/кого.

Запитання 6

6.У якому рядку всі займенники пишемо разом?

варіанти відповідей

аби/хто, з ні/якого, де/котрим, ні/у/скількох;

у ні/чиїх, ні/з/якого, де/чим, аби/кого;

ні/хто, у кого/небудь, з ні/котрим,у де/чому;

ні/кого, аби/якими, з де/ким, ні/скількома;

аби/котрий, в аби/якому, з будь/ким,ні/чиїм.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест