Яким членом речення є виділене слово?
Ніщо не може змусити Марічку вийти заміж за нелюба.
Яким розрядом займенників можна замінити виділене слово?
Оленчині речі: підручники, зошити і пенал - лежали на кухонному столі.
Разом треба писати всі займенники рядка
У якому рядку всі займенники пишуться через дефіс?
Визначити рядок, у якому частка ні з усіма заперечними займенниками пишеться разом.
У реченні “Немає щастя в житті для того, хто мріє про чужі статки” – займенники виконують роль...
(рахуємо займенники по порядку від початку речення)
В якому рядку немає жодної помилки в написанні займенників:
Усі займенники неозначені в рядку:
Усі займенники заперечні в рядку:
В якому рядку допущено помилки в написанні займенників:
Усі займенники пишуться разом у рядку:
Усі займенники пишуться окремо в рядку:
Усі займенники слід писати через дефіс у рядку:
Окремо пишуться займенники у рядку:
Усі займенники пишуться через дефіс у рядку:
Усі займенники слід писати окремо у рядку:
Усі займенники слід писати разом у рядку:
В якому рядку допущено помилки в написанні займенників:
Слово що є займенником у реченні
Через дефіс пишуться такі займенники:
Визначити рядок, у якому частка НІ з усіма заперечними займенниками пишеться разом.
Скільки розрядів має займенник?
Присвійний займенник є в реченні
Зворотний займенник ужито в реченні:
У якому рядку всі займенники записано правильно:
Через дефіс треба писати всі займенники у рядку
Усі займенники є неозначені в рядку:
У якому рядку всі займенники вжито у родовому відмінку?
1. Якого займенника немає у реченні?
Без будь-кого з нас Батьківщина може обійтися, але будь-хто без Батьківщини - ніщо.
Усі займенники пишуться окремо в рядку:
В якому рядку допущено помилку в написанні займенників:
Установіть відповідність між займенниками та їх написанням.
1. Разом.
2. Окремо.
3. Через дефіс.
А. Хтозна/чий, будь/яка, казна/хто, чий/небудь, будь/кого.
Б. Казна/кого, хтозна/кому, аби/хто, ні/в/чому, що/небудь.
В. Аби/чий, ні/хто, де/що, аби/кому, де/хто, якого/сь.
Г. Казна/в/кого, ні/до/чого, хтозна/з/ким, аби/в/чому, ні/перед/чим.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома