Причини політичного дроблення.Політичне і соціально-економічне життя Київського, Чернігівського, Переяславського князівств у середині XІІ - першій половині XІІІ ст.ІІ

9 запитань
Запитання 1

Який період в історії Русі-України називають добою політичного дроблення:

варіанти відповідей

від середини XІІ до середини XІІІ ст.

від середини X до середини XІ ст.

від середини XІ до середини XІІІ ст.

Запитання 2

Причини роздробленості Київської держави:

варіанти відповідей

великі розміри держави й етнічна неоднорідність населення

князівські міжусобиці

відсутність сталого столонаслідування

напади степових кочовиків

занепад торговельного шляху " з варяг у греки"

всі відповіді правильні

Запитання 3

Яка подія, пов'язана з Києвом, відбулася в 1169 р.?

варіанти відповідей

володимиро-суздальський князь Андрій Боголюбський вирішив відібрати київський трон

битва на річці Альта

Київську митрополію очолив Іларіон

Запитання 4

Про якого князя літописець в 1187 р. записав: "Україна багато потужила" .

варіанти відповідей

Володимира Мономаха

Володимира Глібовича

Ізяслава

Запитання 5

Переяславське князівство складалось із земель, розташованих на

варіанти відповідей

південному сході Русі-України

південному заході Русі-України

північному сході Русі-України

Запитання 6

До якого року відноситься перша згадка про Україну в історичних джерелах?

варіанти відповідей

1185 р.

1187 р.

1189 р.

Запитання 7

На фото зображено:

варіанти відповідей

місто Київ

місто Чернігів

місто Переяслав

Запитання 8

Яке місто має таку характеристику: а) центр держави; б) мешкало 50 тис. осіб; в) розташовувалися двори бояр і купців; г) діяли великі ремісничі майстерні; ґ)знаходилася резиденція митрополитів.

варіанти відповідей

Чернігів

Київ

Переяслав

Запитання 9

Виникнення самостійних політичних центрів на Русі в XII — на початку XIII ст. було наслідком

варіанти відповідей

монгольської навали.

політичної роздробленості.

розпаду тріумвірату Ярославичів

господарського занепаду Києва.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест