Пригоди і фантастика

Додано: 14 грудня 2023
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Може, хтось пам'ятає, що передавали по радіо торік п'ятнадцятого жовтня?... Ось що тоді передавали:

варіанти відповідей

 «Лондонська поліція розшукує десятирічного Бу Вільгельма Ульсона, що вчора о шостій годині вечора зник зі свого дому на Упландській вулиці, трина­дцять. У Бу Вільгельма Ульсона чорнявий чуб, блакитні очі, а того вечора на ньому були короткі брунатні штани, сіра вовняна сорочка і червона шапочка. Звістки про зниклого просимо надсилати черговим поліційних діль­ниць»


«Стокгольмська поліція розшукує дев'ятирічного Бу Вільгельма Ульсона, що вчора о шостій годині вечора зник зі свого дому на Упландській вулиці, трина­дцять. У Бу Вільгельма Ульсона білявий чуб, блакитні очі, а того вечора на ньому були короткі брунатні штани, сіра вовняна сорочка і червона шапочка. Звістки про зниклого просимо надсилати черговим поліційних діль­ниць».

 «Стокгольмська поліція розшукує десятирічного Бу Вільгельма Ульсона, що вчора о п'ятій годині ранку зник зі свого дому на Упландській вулиці, трина­дцять. У Бу Вільгельма Ульсона білявий чуб, карі очі, а того ранку на ньому були короткі брунатні штани, сіра вовняна сорочка і червона шапочка. Звістки про зниклого просимо надсилати черговим поліційних діль­ниць».

Запитання 2

Що означає прізвище Сенд?

варіанти відповідей

земля

вода

пісок

листівка

Запитання 3

Якою наукою займався Бенедикт?

варіанти відповідей

психологією

ентомологією

етнографією

географією

Запитання 4

.Кому з героїв повісті Ч.Діккенса «Різдвяна пісня в прозі» належать слова:

«У кожного чоловіка душа не може бути замкнена, – треба, щоб вона завжди зустрічалася зі своїми близькими, щоб мала співчуття до інших; коли душа не робить цього за життя, то мусить спокутувати по смерті»?

варіанти відповідей

Ебенізеру Скруджу

Якобу Марлею

Бобу Кретчиту

Таймі Тіму

Запитання 5

Історію Скруджа Ч.Діккенс назвав:

варіанти відповідей

різдвяною

великоднею

фантастичною

казковою

Запитання 6

Як зазнав поразки лицар Като?

варіанти відповідей

Міо проштрикнув наскрізь кам’яне серце лицаря і від нього залишилася купа каміння

Міо відрубав голову лицарю Като і він зник, перетворившись на купу каміння


Міо вдарив мечем лицаря Като і він перетворився на залізну пташку

Запитання 7

Про кого йдеться в наступній цитаті: «Ми з Бенком дуже любимо...Коли я мешкав на Упландській вулиці, моїми друзями були не тільки Бенко й тітка Лундін. Я мав іще одного друга, про якого забув розповісти. То був старий броварський.... що звався Калле-Джигун. Я приберігав для нього грудочки цукру й окрайці хліба. Бенко робив те саме, бо й він любив Калле-Джигуна. Він казав, що Калле-Джи­гун - його ...., а я казав, що він мій, інколи ми навіть сварилися через це»?

варіанти відповідей

про коня

про собаку Дінго

про кота Чеширського

про Юм -Юма

Запитання 8

Про кого йдеться в описі? "...я спершу навіть подумав, що то Бенко. Але то був не він... То був хлопчик з таким самим каштановим чубом і з такими самими карими очима, як у Бенка"

варіанти відповідей

Нонно

Юм-Юм

Міраміс

Запитання 9

Хто такий Нонно?І чим він любив займатися?

варіанти відповідей

Коваль; грати на сопілці

Пастушок; грати на флейті

Пастушок; грати на сопілці

дядько Сікстен; грати на нервах

Запитання 10

Що означає ім’я головного героя Скруджа з повісті « Різдвяна пісня в прозі» Ч.Діккенса?

варіанти відповідей

багатий

серйозий

скупий

хитрий

Запитання 11

 Якому персонажу повісті "Ніч перед Різдвом" властиві такі риси характеру: сміливість, розум, богобоязненість, вірність, скромність?

варіанти відповідей

Оксані

Чубу

Вакулі

Свербигузу

Запитання 12

М.В. Гоголь, у своїй повісті яскраво зобразив святкову атмосферу Різдвяної ночі, витівки та жарти колядників, розваги, побажання добра і здоров’я, щедре частування колядників; прикрашання оселі, щедру святкову вечерю, це все… 

варіанти відповідей

вигадана Гоголем атмосфера свята

 українські народні традиції, звичаї та обряди;

казкові елементи.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест