Принципи навчання (2)

Додано: 20 травня 2020
Предмет:
Тест виконано: 392 рази
12 запитань
Запитання 1

Яке із запропонованих положень характеризує принцип науковості у навчанні? 

варіанти відповідей

 здійснення такого відбору навчального матеріалу, який відповідав би структурі певної галузі знань і навчального предмета, специфіці його розділів і тем, викладання предмета на підставі перевірених наукових даних, розкриття причинно–наслідкові зв'язків явищ, процесів, подій; 

послідовний виклад навчального матеріалу, виділення основного, логічний перехід від засвоєння попереднього до нового матеріалу з метою усвідомлення учнями структури знань, з'ясування логічних зв'язків між структурними частинами навчального предмета, забезпечення системності здобуття знань учнів;

майстерне викладання навчального матеріалу вчителем або вдалою подачею автором підручника, щодає можливість зрозуміти складний зміст програми, яку необхідно виконати учневі.

Запитання 2

Яке із запропонованих положень характеризує принцип систематичності та послідовності у навчанні?

варіанти відповідей

 здійснення такого відбору навчального матеріалу, який відповідав би структурі певної галузі знань і навчального предмета, специфіці його розділів і тем, викладання предмета на підставі перевірених наукових даних, розкриття причинно–наслідкові зв'язків явищ, процесів, подій;

послідовний виклад навчального матеріалу, виділення основного, логічний перехід від засвоєння попереднього до нового матеріалу з метою усвідомлення учнями структури знань, з'ясування логічних зв'язків між структурними частинами навчального предмета, забезпечення системності здобуття знань учнів; 

 майстерне викладанням навчального матеріалу учителем або вдалою подачею автором підручника, щодає можливість зрозуміти складний зміст програми, яку необхідно виконати учневі

Запитання 3

Яке із запропонованих положень характеризує принцип доступності викладання у навчанні?

варіанти відповідей

здійснення такого відбору навчального матеріалу, який відповідав би структурі певної галузі знань і навчального предмета, специфіці його розділів і тем, викладання предмета на підставі перевірених наукових даних, розкриття причинно–наслідкові зв'язків явищ, процесів, подій;

послідовний виклад навчального матеріалу, виділення основного, логічний перехід від засвоєння попереднього до нового матеріалу з метою усвідомлення учнями структури знань, з'ясування логічних зв'язків між структурними частинами навчального предмета, забезпечення системності здобуття знань учнів; 

майстерне викладанням навчального матеріалу учителем або вдалою подачею автором підручника, щодає можливість зрозуміти складний зміст програми, яку необхідно виконати учневі. 

Запитання 4

Яке із запропонованих положень характеризує принцип зв'язку навчання із життям ?

варіанти відповідей

використання на уроках життєвого досвіду учнів, розкриття практичної значимості знань, застосування їх у практичній діяльності; 

позитивний результат будь-якої діяльності визначається активністю людини, використання у навчанні проблемних ситуацій, які сприяють активізації пізнання;

навчання на основі живого сприймання конкретних предметів і явищ дійсності або їх зображень, що підпорядковується конкретній меті, розвитку самостійності й активності учнів з урахуванням їх вікових особливостей.

Запитання 5

 Яке із запропонованих положень характеризує принцип свідомості й активності учнів у навчанні?

варіанти відповідей

використання на уроках життєвого досвіду учнів, розкриття практичної значимості знань, застосування їх у практичній діяльності; 

позитивний результат будь-якої діяльності визначається активністю людини, використання у навчанні проблемних ситуацій, які сприяють активізації пізнання;

навчання на основі живого сприймання конкретних предметів і явищ дійсності або їх зображень, що підпорядковується конкретній меті, розвитку самостійності й активності учнів з урахуванням їх вікових особливостей.

Запитання 6

Яке із запропонованих положень характеризує принцип наочності у навчанні?

варіанти відповідей

використання на уроках життєвого досвіду учнів, розкриття практичної значимості знань, застосування їх у практичній діяльності; 

позитивний результат будь-якої діяльності визначається активністю людини, використання у навчанні проблемних ситуацій, які сприяють активізації пізнання; 

навчання на основі живого сприймання конкретних предметів і явищ дійсності або їх зображень, що підпорядковується конкретній меті, розвитку самостійності й активності учнів з урахуванням їх вікових особливостей.

Запитання 7

Яке із запропонованих положень характеризує принцип наочності у навчанні? 

варіанти відповідей

 застосування таких методів, прийомів і форм організації навчання, що забезпечать тривале збереження в пам'яті учнів набутих знань, умінь і навичок; 

врахування рівня розумового розвитку, знань та умінь, працездатності, пізнавальної та практичної самостійності учнів, їх особливостей пізнавальних інтересів, вольового розвитку, ставлення до навчання;

жвавий, образний виклад матеріалу, мова учителя переконлива, чуттєва, його ставлення до учнів позитивне, зовнішній вигляд охайний, діловий, естетичний, використовуються цікаві приклади, наочні і технічні засобів навчання.

Запитання 8

Яке із запропонованих положень характеризує принцип індивідуального підходу до учнів у навчанні?

варіанти відповідей

застосування таких методів, прийомів і форм організації навчання, що забезпечать тривале збереження в пам'яті учнів набутих знань, умінь і навичок;

 врахування рівня розумового розвитку, знань та умінь, працездатності, пізнавальної та практичної самостійності учнів, їх особливостей пізнавальних інтересів, вольового розвитку, ставлення до навчання;

жвавий, образний виклад матеріалу, мова учителя переконлива, чуттєва, його ставлення до учнів позитивне, зовнішній вигляд охайний, діловий, естетичний, використовуються цікаві приклади, наочні і технічні засобів навчання.

Запитання 9

Яке із запропонованих положень характеризує принцип емоційності у навчанні?

варіанти відповідей

застосування таких методів, прийомів і форм організації навчання, що забезпечать тривале збереження в пам'яті учнів набутих знань, умінь і навичок;

врахування рівня розумового розвитку, знань та умінь, працездатності, пізнавальної та практичної самостійності учнів, їх особливостей пізнавальних інтересів, вольового розвитку, ставлення до навчання;

жвавий, образний виклад матеріалу, мова учителя переконлива, чуттєва, його ставлення до учнів позитивне, зовнішній вигляд охайний, діловий, естетичний, використовуються цікаві приклади, наочні і технічні засобів навчання. 

Запитання 10

Яке із запропонованих положень характеризує принцип демократизації у навчанні? 

варіанти відповідей

 організація навчального процесу здійснюється відповідно до умов розвитку суспільства і тенденцій розвитку цивілізації, врахування особливостей навчання залежно від розвитку дитини, надання дитині право вибору та право вільного висловлювання думки;

створення певної системи фізичного виховання (урок фізкультури кожного дня), поєднання фізичної культури з моральним, інтелектуальним та естетичним вихованням, створення матеріальної бази для занять спортом та умов з метою забезпечення санітарії та гігієни людини;

дозування навчального матеріалу для учнів з урахуванням їх загального розвитку, намаганням кожного школяра розвивати свої здібності на основі відповідних умов у школах різного типу.

Запитання 11

Яке із запропонованих положень характеризує принцип виховання здорової дитини у навчанні?

варіанти відповідей

організація навчального процесу здійснюється відповідно до умов розвитку суспільства і тенденцій розвитку цивілізації, врахування особливостей навчання залежно від розвитку дитини, надання дитині право вибору та право вільного висловлювання думки;

створення певної системи фізичного виховання (урок фізкультури кожного дня), поєднання фізичної культури з моральним, інтелектуальним та естетичним вихованням, створення матеріальної бази для занять спортом та умов з метою забезпечення санітарії та гігієни людини;

дозування навчального матеріалу для учнів з урахуванням їх загального розвитку, намаганням кожного школяра розвивати свої здібності на основі відповідних умов у школах різного типу.

Запитання 12

Яке із запропонованих положень характеризує принцип диференціації у навчанні?

варіанти відповідей

організація навчального процесу здійснюється відповідно до умов розвитку суспільства і тенденцій розвитку цивілізації, врахування особливостей навчання залежно від розвитку дитини, надання дитині право вибору та право вільного висловлювання думки;

створення певної системи фізичного виховання (урок фізкультури кожного дня), поєднання фізичної культури з моральним, інтелектуальним та естетичним вихованням, створення матеріальної бази для занять спортом та умов з метою забезпечення санітарії та гігієни людини;

 дозування навчального матеріалу для учнів з урахуванням їх загального розвитку, намаганням кожного школяра розвивати свої здібності на основі відповідних умов у школах різного типу.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест