Природа і людина. Дж.Кітс, Г.Гейне, Й.Гете, Е.Сетон- Томпсон

Додано: 13 грудня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
Тест виконано: 35 разів
12 запитань
Запитання 1

Головна ідея вірша Дж. Кітса "Про коника і цвіркуна", це-

варіанти відповідей

неминучість гибелі природи



 вічність природи, її краси



 краса тваринного світу



самотність людини

Запитання 2


Ким уважав господаря  Снап на початку твору:


варіанти відповідей


другом



б) лицеміром



в) господарем

ворогом

Запитання 3

Опис природи будь-якого незамкнуого простору зовнішнього світу - це...



варіанти відповідей

епітет

пейзаж

 


 портрет

 


 інтер'єр


Запитання 4

Хазяїн Снапа займався збутом:



варіанти відповідей

автомобілів



металевих бочок




  

колючого дроту


  

зерна

Запитання 5

Чим пов'язані людина і природа у вірші Гете "Нічна пісня подорожнього (мандрівника)"?

варіанти відповідей

співіснуванням


спокоєм

красою

  

хвилюванням

Запитання 6

Яку пору року зображено у вірші Г. Гейне "Задзвени із глибини..."


варіанти відповідей

весна


осінь


літо


зима

Запитання 7

Головною ідеєю вірша "Нічна пісня подорожнього", це 



варіанти відповідей

утрата віри у життя


життєві негаразди



очікування старості


зв'язок людини і природи


Запитання 8

У вірші Г. Гейне "Задзвени із глибини" " тиха печаль" та "мила пісенька весни" це-


варіанти відповідей

Порівняння


метафори


 алегорія

епітети


Запитання 9

Усі собаки у творі " Снап" були


варіанти відповідей

сміливими та швидкими 


сміливими та сильними


сміливими та хитрими 


швидкими та сильними

Запитання 10

Снап подружився з


варіанти відповідей


кіньми


бультер'єркою

вівчаркою


догом

Запитання 11

Добрими друзями  герої

твору « Снап» стали лише


варіанти відповідей

через тиждень


через рік


через місяць

через день

Запитання 12

Головного героя у творі " Снап" відправили у місцевість, де займалися:



варіанти відповідей

вирощуванням зерна


скотарством

 

плавкою металів

землеробством

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест