Назвіть якісно - означальні прислівник
Знайти прислівники часу
Виділене слово є ПРИСЛІВНИКОМ і його треба писати РАЗОМ у реченні:
А. Чотири молоді богунці стали підніматися на/гору.
Б. Поглянь на/двір - знатимеш, який хазяїн.
В. Пісня по/волі давно не літала, приборкана тугою, жалем прибита.
Г. Зорі тихо тремтять у/горі.
Усі прислівники в рядку мають подвоєння -нн-:
А. Числен(н)о, зран(н)я, щоден(н)о;
Б. Неждан(н)о, безмін(н)о, шален(н)о;
В. Туман(н)о, спросон(н)я; бездумн(н)о;
Г. Попідтин(н)ю, радісн(н)о, несказан(н)о.
Визначте прислівники, що пишуться разом.
Знайдіть речення, в якому не з прислівниками пишеться разом.
Разом треба писати всі прислівники в рядку:
Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку:
Окремо треба писати всі прислівники в рядку:
Помилку в утворені форми ступеня порівняння прислівника допущено в рядку:
А. найліпше;
Б. більш актуально;
В. найменш вдало;
Г. менш гірше.
Визначте, у якому з поданих варіантів, усі прислівники стоять у формі вищого ступеня порівняння
У якому рядку всі прислівники місця?
У яких рядках записані тільки прислівники?
Укажіть речення, в якому вжито прислівник мети
А Картину відомого американського художника виставили в музеї напоказ.
Б Тут розцвіло багато пролісків.
В Згарячу Миколка лупонув цебром об землю.
Г Ненароком я згадала минулі роки в школі.
1. Прислівник – це
варіанти відповідей
А. незмінна особлива форма дієслова;
Б. самостійна частина мови
В. незмінна самостійна частина мови;
Г. службова частина мови.
2. Прислівник "набагато" належить до розряду:
варіанти відповідей
А. способу дії;
Б. міри та ступеня дії;
В. причини;
Г. якісно-означальні.
. Виділене слово є ПРИСЛІВНИКОМ і його треба писати РАЗОМ у реченні:
варіанти відповідей
А. Чотири молоді богунці стали підніматися на/гору.
Б. Поглянь на/двір - знатимеш, який хазяїн.
В. Пісня по/волі давно не літала, приборкана тугою, жалем прибита.
Г. Зорі тихо тремтять у/горі.
.Прислівник відповідає на питання:
а який? чий?
б.що роблячи? що зробивши?
в як? наскільки? навіщо?
г.скільки? котрий?
Усі прислівники пишуться з двома -нн- у рядку:
а прекрасн..о, невблаган..о, незграбн..о;
б .грішн..о, невпин..о, живописн..о;
в рівнин..о, туман..о, спросон..я;
г.бажан..о, попідтин..ю, перлин..о.
Визначте розряд прислівника ДЕ-НЕ-ДЕ
А Прислівник причини
Б Прислівник мети
В Прислівник місця
Г Кількісно - означальний
Укажіть речення, в якому вжито прислівник мети
А Картину відомого американського художника виставили в музеї напоказ.
Б Тут розцвіло багато пролісків.
В. Згарячу Миколка лупонув цебром об землю.
Г Ненароком я згадала минулі роки в школі.
Серед поданих слів визначте прислівникові сполуки.
Знайдіть речення, в якому не з прислівниками пишеться разом.
Визначте прислівники, в яких пишеться одна літера Н.
Визначте, в якому з поданих варіантів, всі прислівники стоять у формі вищого ступеня порівняння.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома