Окремо в цьому тексті треба писати:
Боляче буває дивитися, як падає зірка. Як/би хотілося запримітити, звідки вона зірвалася й куди мала б упасти спіткнувшись на рівному місці. Дивишся у високий морок, де щойно був залишений слід. Дивишся, вражений, сподіваючись, що не вмерла зірка, що спалахне вона в іншому місці. Про/те ні, не спалахнула. А потім не встигаєш помічати, де й котра зірка зірвалася, полетіла до/низу. Що їх манить туди? Що жене їх стрімкими табунами? Яка непереможна сила старої землі? Чи не та сама сила, що пробуджує в мене любов до неї, що все тримає на цьому світі? Оглянься! Прожиті твої дні летять слідом за тобою, що/миті згасаючи в темряві минулого...
Як пишеться виділене курсивом слово?
Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням.
Позначте рядок, у якому всі прислівники пишуться разом:
Позначте рядок, у якому прислівники слід писати ЧЕРЕЗ ДЕФІС:
Окремо треба писати всі прислівники в рядку:
Укажіть рядок, в якому лише прислівники:
Прислівник, який означає місце дії:
У якому рядку всі прислівники утворені префіксально-суфіксальним способом?
Яким способом утворені прислівники повік/віків, сяк/так, тишком/нишком, давним/давно?
Оберіть правильно утворені форми ступенів порівняння прислівника:
За допомогою слів значно, багато, куди, ще, трохи утворюються прислівники:
Прислівник виконує роль присудка в реченні:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома