ПРИСЛІВНИК, 7 клас

Тестування за темою "Прислівник".

Додано: 20 березня 2022
Предмет: Українська мова, 7 клас
Копія з тесту: ПРИСЛІВНИК, 7 клас
Тест виконано: 50 разів
16 запитань
Запитання 1

1. Прислівник – це

варіанти відповідей

А. незмінна особлива форма дієслова;

Б. самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета;

В. незмінна самостійна частина мови;

Г. службова частина мови.

Запитання 2

2. Прислівник "набагато" належить до розряду:

варіанти відповідей

А. способу дії;

Б. міри та ступеня дії;

В. причини;

Г. якісно-означальні.

Запитання 3

3. Помилку в утворенні форми ступеня порівняння прислівника допущено в рядку:

варіанти відповідей

А. найліпше;

Б. більш актуально;

В. найменш вдало;

Г. менш гірше.

Запитання 4

4. Прислівник виступає обставиною в реченні.

варіанти відповідей

А. У лісочку було прохолодно.

Б. Неподалік від озера будинок відпочинку.

В. У будинку неподалік світилося.

Г. Виліз на найвище дерево.

Запитання 5

5. Усі прислівники в рядку мають подвоєння -нн-:

варіанти відповідей

А. Числен(н)о, зран(н)я, щоден(н)о;

Б. Неждан(н)о, безмін(н)о, шален(н)о;

В. Туман(н)о, спросон(н)я; бездумн(н)о;

Г. Попідтин(н)ю, радісн(н)о, несказан(н)о.

Запитання 6

6. Усі прислівники в рядку пишуться РАЗОМ:

варіанти відповідей

А. (не)по-нашому, (не)вдовзі, (не)щодавно;

Б. (не)голосно, (не)дуже, (не)забаром;

В. (не)холодно, (не)порушно; (не)глибоко;

Г. (не)зовсім, (не)вчора, (не)мало.

Запитання 7

7. Установити відповідність між прислівниками та ступенями порівняння.

варіанти відповідей

А. 1Б 2В 3Г 4А

Б. 1В 2Б 3Г 4А

В. 1Б 2В 3А 4Г

Г. 1Г 2А 3Г 4В

Запитання 8

8.  РАЗОМ потрібно писати всі прислів­ники рядка:

варіанти відповідей

А. як/раз, по/доброму, в/перше;

Б. без/вісти, в/цілому, аби/хто;

В. по/волі, до/речі, в/основному;

Г. від/тепер, на/далі, що/року;

Запитання 9

9. Виділене слово є ПРИСЛІВНИКОМ і його треба писати РАЗОМ у реченні:

варіанти відповідей

А. Чотири молоді богунці стали підніматися на/гору.

Б. Поглянь на/двір - знатимеш, який хазяїн.

В. Пісня по/волі давно не літала, приборкана тугою, жалем прибита.

Г. Зорі тихо тремтять у/горі.

Запитання 10

10. Через дефіс потрібно писати всі прислівнику в рядку:

варіанти відповідей

А. час/від/часу, ледве/ледве, хтозна/коли;

Б.  часто/густо, по/київськи, пліч/о/пліч;

В. видимо/невидимо, під/силу, якось/то;

Г. де/не/де, на/поготові, будь/куди.

Запитання 11

11. Прислівники на о можна утворити від усіх слів рядка:

варіанти відповідей

А. навмисний, добрячий, болючий;

Б. імовірний, в'юнкий, безуспішний;

В. даремний, певний, рішучий;

Г. боязкий, гнітючий, терплячий.

Запитання 12

12. Вставте в виділене слово пропущену букву и або і :


1) Я входжу в ліс - трава встає навшпиньк.. .

2) Коли повітря ставало по-материнськ.. м′яким та лагідним, то барвінок зацвітав.

3) Дніпро розкішно ллється більше верстви завширк.. попід самими горами.

4) Лінивий двіч.. ходить.

варіанти відповідей

А. 1і 2и 3и 4і

Б. 1и 2і 3и 4и

В. 1и 2и 3и 4і

Г. 1і 2і 3и 4и

Запитання 13

Правильними є всі твердження, ОКРІМ

варіанти відповідей

У реченні прислівник найчастіше пов'язаний із присудком і є обставиною.

 Усі прислівники мають вищий і найвищий ступені порівняння.

Прислівники з аби-, де-, -сь пишуться разом.

Сполуки іменників із прийменниками, що відповідають на питання прислівника, називають прислівниковими сполуками.

Запитання 14

Префіксально-суфіксальним способом утворені всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

коли-небудь, попідтинню, по-друге

 потайки, заодно, удвічі

по-польськи, учотирьох, унічию

замолоду, звисока, позавчора

Запитання 15

До прислівників причини належать усі слова рядка

варіанти відповідей

надзвичайно, дотла, досить

напоказ, безвісти, навмання

на щастя, наперекір, навмисне

ненароком, мимоволі, знічев'я

Запитання 16

Присудком виступає прислівник у реченні

варіанти відповідей

Дні біжать швидко, і ніщо не лишається незмінним.

Світ по-новому відкривати, поете, обов'язок твій.


Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину.

 Направо - спокій, прямо - боротьба.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест