Прислівник

Додано: 24 березня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 207 разів
12 запитань
Запитання 1

Оберіть правильне твердження. ПРИСЛІВНИК — це

варіанти відповідей

незмінна самостійна частина мови, що виражає ознаку: дії; іншої ознаки; предмета; або вказує на обставини, за яких відбувається подія чи явище.

службова частина мови, що виражає ознаку: дії; іншої ознаки; предмета; або вказує на обставини, за яких відбувається подія чи явище.

незмінна частина мови , що виражає ознаку предмета і відповідає на питання яки? чий? котрий?

Запитання 2

Оберіть рядок, у якому всі прислівники вказують на місце дії

варіанти відповідей

Удома, ліворуч, згори, попереду, здалеку

Уранці, завтра, взимку, напередодні, коли-небудь, здавна, зучора, досі, довіку

Спересердя, зопалу, згарячу, спросоння

Наперекір, напоказ, назло, навмисне

Запитання 3

Оберіть рядок, у якому всі прислівники вказують на спосіб дії

варіанти відповідей

красиво, високо, тихо, по-нашому, по-дитячому

наперекір, навмисно, на радість, на зло

згарячу, зосліпу, зопалу, спросоння, мимоволі

мало, трохи, дуже, надзвичайно, ледве, занадто, дотла, дощенту, двічі, утроє,

Запитання 4

Оберіть рядок, у якому всі прислівники вказують на причину дії

варіанти відповідей

згарячу, зосліпу, зопалу, спросоння, мимоволі

наперекір, напоказ, назло, навмисне

босоніж, верхи, тихцем, жартома, навпочіпки, разом

красиво, високо, тихо, по-нашому, по-дитячому

Запитання 5

Оберіть рядок, у якому всі прислівники мають вищий ступінь порівняння

варіанти відповідей

Найвеселіше, дотепніше, найдосконаліше, щонайрішучіше, більш чіт­ко, якнайменше, потужніше.

Веселіше, дотепніше, більш чіт­ко, менш потужно, привабливіше, нижче, більш докладно.

Веселіше, досконаліше, щонайрішучіше, більш чіт­ко, якнайменше, якнайпривабливіше, нижче.

Запитання 6

Оберіть рядок, у якому всі прислівники мають найвищий ступінь порівняння

варіанти відповідей

Найбільш смачно, найдорожче, якнайширше, найгарніше, якнайтепліше.

Смачно, дорого, якнайширше, гарненько, низько, тепліше.

Смачніше, дорожче, ширше, гарніше, найнижче .

Запитання 7

Н Е з прислівниками пишемо Р А З О М

варіанти відповідей

якщо прислівник без не не вживається

якщо не з прислівником не становить одного поняття, а є лиш е запереченням

якщо прислівник у сполученні з не означає одне поняття (мож на замінити близьким за смислом словом)

з прислівниками типу дуже, зовсім, цілком

з прислівниками, які пишемо через дефіс

Запитання 8

НЕ з прислівниками пишеться РАЗОМ

варіанти відповідей

якщо прислівник без не не вживається

якщо не з прислівником не становить одного поняття, а є лиш е запереченням

якщо прислівник у сполученні з не означає одне поняття (мож на замінити близьким за смислом словом)

з прислівниками типу дуже, зовсім, цілком

 з прислівниками, які пишемо через дефіс

Запитання 9

Дефіс у прислівниках ставлять:

варіанти відповідей

після префікса по-, якщо прислівник має суфікси -е, -и,

-ому, -ему (-єму)

у складних прислівниках

після будь-, казна-, хтозна-, перед -небудь, -таки, -то

при складанні однакових чи близьких за значенням слів

складні прислівники, які утворені сполученням прийменника (кількох прийменників) з будь - якою частиною мови

 складні прислівники, які утворені сполученням часток аби-, ані-, де-, чи-, що-, як- із будь-якою частиною мови

Запитання 10

Префіксально-суфіксальним способом утворено прислівник

варіанти відповідей

 здалеку

стрімголов

затемно

ніскільки

Запитання 11

 Букву Н на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

 шален..о, зран..я, туман..о

неждан..о, попідвікон..ю, сумлін..о

позмін..о, розкішн..о, невин..о

страшен..о, несказан..о, щоден..о

Запитання 12

 Виділене слово є прислівником і його треба писати разом у реченні

варіанти відповідей

 Чотири молоді богунці стали підніматися на/гору (О. Довженко).

 Поглянь на/двір - знатимеш, який хазяїн (Нар. творчість).

Пісня по/волі давно не літала, приборкана тугою, жалем прибита (Леся Українка).

Зорі тихо тремтять у/горі (М . Коцюбинський).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест