Прислівник як частина мови

Додано: 31 березня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
11 запитань
Запитання 1

Прислівник - ...

варіанти відповідей

Це самостійна частина мови, що відповідає на запитання : як? якою мірою? де? коли? куди? звідки? навіщо? чому?

Це незмінна самостійна частина мови, що відповідає на запитання : як? якою мірою? де? коли? куди? звідки? навіщо? чому?

Це незмінна самостійна частина мови, що виражає ознаку дії, предмета, іншої ознаки та відповідає на запитання : як? якою мірою? де? коли? куди? звідки? навіщо? чому?

Це незмінна самостійна частина мови, що виражає ознаку дії, предмета, стану, іншої ознаки та відповідає на запитання : як? якою мірою? де? коли? куди? звідки? навіщо? чому?

Запитання 2

Позначне речення, в якому використано прислівник міри та ступеня.

варіанти відповідей

Весело співали хлопці та дівчата.

Довкола було темно, моторошно.

Тричі переділили землю, але не спромоглися дійти згоди.

Щирий козак ззаду не нападає.

Запитання 3

Визначте рядок, в якому допущено орфографічну помилку.

варіанти відповідей

По-моєму обличчю текли сльози.

По перше травня ми працюємо дистанційно.

По-людськи я його розумію.

По людському праву судити не варто.

Запитання 4

Визначте рядок, в якому всі прислівники пишуться через дефіс

варіанти відповідей

будь/де, казна/коли, аби/як, бозна/куди.

сам/на/сам, тет/а/тет, віч/на/віч, з давніх/давен.

на/гора, по/моєму/ , куди/небудь, так/то.

рано/вранці, вряди/годи, пліч/о/пліч, де/сь.

Запитання 5

Визначте речення, в якому прислівник виконує синтаксичну роль означення.

варіанти відповідей

Мені було весело та приємно дивитися на дітлахів, що гралися з горобцями.

По-полтавськи ми частували гостей смаколиками.

Тістечка по-турецьки були надзвичайно смачними.

Вдруге повертатися за ключами ми не будемо.

Запитання 6

Визначте рядок, в якому допущено помилку в утворенні ступеня порівняння прислівника.

варіанти відповідей

Краще, найсміливіше, щонайкраще, тепліше.

Гірше, більш голодніше, впевненіше, солодше.

Гіркіше, найпереконливіше, лігідніше, більш смачно.

Дужче, міцніше, важче, вужче.

Запитання 7

Прислівник виділено в словосполученні з тексту

варіанти відповідей

новим доріжкам.

червоною калиною.

навантажені хлібом.

стали колом.

Запитання 8

Прочитайте текст і виконайте завдання.

1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3). А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над (…), уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.

Окремо в тексті треба писати сполуку слів

варіанти відповідей

По/зимовому

По/особливому

По/своєму

По/іншому

Запитання 9

Визначте речення, в якому прислівник не виконує синтаксичну роль обставини.

варіанти відповідей

У садочку так гарно: сонячно, тепло.

Спокійно, мирно, світло на душі.

Підніматися вгору треба.

Напевно, так робити не слід.

Запитання 10

Морфологічний розбір прислівника стосується речення.

Прислівник, як? способу дії, незмінна частина мови, обставина.

варіанти відповідей

Дуже хотілося завершити справи.

Поділене надвоє яблуко чекало розправи.

Пошепки ми спілкувалися про родину.

Зранку хотілося приборкати сон і піти по гриби.

Запитання 11

Усі прислівники входять до складу фразеологізму, окрім.

варіанти відповідей

Блукати потемки.

Аж волосся дибки стало.

З вітром навзводи.

Пізно старого кота вчити.

Молоді стали навколішки перед батьками.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест