Прислівник як самостійна частина мови

Додано: 8 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 59 разів
20 запитань
Запитання 1

У котрому рядку всі слова прислівники

варіанти відповідей

презлий, злісний, злісно, по-злому

зранку, рано, ранесенько, ранок

тихенько, тихо, тихесенько, тихо-тихо

по-перше, уперше, перший, спершу

Запитання 2

Визначити рядок, у котрому прислівник позначає ознаку предмета.


варіанти відповідей

Діяти наперекір.  

Поділити надвоє.    

Читання вголос.

Повертати наліво.

Запитання 3

Укажіть прислівник способу дії

варіанти відповідей

угору, восени

навприсядки, підтюпцем

донині, зручно

узимку, влітку

Запитання 4

Укажіть прислівники, котрі вказують на час дії

варіанти відповідей

опівдні, удома

рано, опівночі

нізвідкіля, спересердя

абиде, деінде

Запитання 5

Укажіть прислівники, котрі вказують на причину дії

варіанти відповідей

зопалу, спересердя

згарячу , напередодні

по-моєму, анітрохи

якось-то, дощенту

Запитання 6

Укажіть прислівники, котрі вказують на мету дії

варіанти відповідей

наперекір, напоказ

на прощання, на щастя

на зло, на самоті

погано, добре

Запитання 7

У котрому рядку прислівник слід писати через дефіс

 


варіанти відповідей

Підписати зошит (по)шкільному.

(По)шкільному подвір'ї розбіглися школярі.

(По)весняному небі пролетіли

(у)далечині моря.

Запитання 8

Виділену сполуку слід писати окремо

варіанти відповідей

Мисливець ішов (по)лисячому сліду.

Він дивився на їжу (по)лисячому.

Пташки защебетали вже (по)весняному

Видніється (в)далечині.

Запитання 9

У котрому рядку всі прислівники пишуться через дефіс

варіанти відповідей

у/стократ, по/сусідству

по/ сусідськи, на/весні

часто/чусто, пліч/о/пліч

коли/небудь, де/інде

Запитання 10

У котрому рядку всі прислівники пишуться через дефіс

варіанти відповідей

в/цілому, на/жаль

всього/на/всього, на/гора

до/щенту, уві/сні

за/пані/брата, мимо/хідь

Запитання 11

У котрому рядку всі прислівники пишуться разом

варіанти відповідей

на/тще/серце, до/щенту

на/жаль, на/щастя

на/весну, на/весні

десь/інде, хоч/не/хоч

Запитання 12

У котрому рядку всі прислівники пишуться разом

варіанти відповідей

на/пам'ять, як/най/дужче

уві/сні, без/відома

з/ранку, з/ранку до/ночі

все/таки, давним/давно

Запитання 13

У котрому рядку всі прислівники пишуться окремо

варіанти відповідей

уві/сні, без/угаву

по/батьківськи, сам/на/сам

без/вісти, по/латині

в/основному, сама/самісінька

Запитання 14

У котрому рядку всі прислівники пишуться окремо

варіанти відповідей

раз/у/раз, раз/по/раз

сам/на/сам, мимо/волі

по/волі, до/побачення

як/не/як, будь/що/будь

Запитання 15

У котрому реченні потрібно писати ОКРЕМО частку НЕ


варіанти відповідей

Не/квапно крутиться земля, життя хутчіше кружля

Солома біля вогню лежатиме не/довго.

Без рідної матки не/солодко дитятку.

Не/здоланні чари польоту й висоти.

Запитання 16

У реченні


Ще світиться вікно у хаті скраю.


виділене слово виконує синтаксичну функцію

варіанти відповідей

підмет

присудок

додаток

означення

Запитання 17

У реченні


Маковейчикові легко на серці.


виділене слово виконує синтаксичну функцію


варіанти відповідей

присудка

обставини

підмета

означення

Запитання 18

Прислівник вищого ступеня порівняння простої форми є в реченні

варіанти відповідей

У цих рядках талант поета виявився найбільш повно.

Краще правду раз переболіти, як неправду в пазусі ховати.

Тихо над річкою в ніченьку темную.

Діти розказують про цю пригоду більш докладно.

Запитання 19

Прислівник вищого ступеня порівняння складеної форми є в реченні

варіанти відповідей

У цих рядках талант поета виявився найбільш повно.

Краще правду раз переболіти, як неправду в пазусі ховати.

Тихо над річкою в ніченьку темную.

Діти розказують про цю пригоду більш докладно.

Запитання 20

Прислівник найвищого ступеня порівняння складеної форми є в реченні

варіанти відповідей

У цих рядках талант поета виявився найбільш повно.

Краще правду раз переболіти, як неправду в пазусі ховати.

Тихо над річкою в ніченьку темную.

Діти розказують про цю пригоду більш докладно.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест