Приймання товарів у магазині

Додано: 23 вересня
Предмет:
25 запитань
Запитання 1

У чому полягає сутність ТТП в магазині?

                     У

варіанти відповідей

     В участі у ньому покупців як об'єктів праці торговель­ного персоналу.

 У комплексі взаємопов'язаних, послідовно виконува­них операцій, метою яких є доведення товарів належної якості до торговельного залу для реалізації їх покупцям у широкому асортименті з оптимальними затратами часу, праці та при висо­кому рівні торговельного обслуговування.

У русі товарів із моменту надходження до реалізації споживачам.

У комплексі операцій, які забезпечують обробку това­рів, починаючи з їх надходження в магазин, зберігання і закінчу­ючи повною підготовкою до продажу та відпуском покупцям.

Запитання 2

.Від чого залежить складність і тривалість операцій з розвантаження товарів із транспортних засобів?

                      


варіанти відповідей

    Від виду транспорту, фізико-хімічних властивостей то­варів, їх габаритів, величини площі магазину.


 Від габаритів затарених місць, способу розвантаження та якості товарів

Від обсягів товарообороту магазину, наявності відпові­дного обладнання, видів піднімально-транспортного обладнан­ня.

 Від складу приміщень магазину, властивостей товарів і виду тари, в яку упаковано товар.

Запитання 3

Який кінцевий строк приймання швидкопсувних товарів за кількістю?


варіанти відповідей

24 год

12 год.

36 год.

48 год.

Запитання 4

.Коли перевіряють якість товарів, які надійшли у транспортній тарі?

                    


варіанти відповідей

  На другий день після перевірки за кількістю.

    Одночасно з розкриттям транспортної тари.

 Одночасно з розкриттям транспортної тари, одразу після приймання товарів за кількістю одиниць у тарному місці.

На п'ятий день після розкриття транспортної тари і пе­ревірки товарів за кількістю одиниць у тарному місці.

Запитання 5

Який документ слід оформити при встановленні розбіжностей за кількістю під час приймання товарів?

                       


варіанти відповідей

Акт про приймання товарів за кількістю.

 Зустрічну прибуткову накладну.

Договір про виявлені розбіжності в кількості товарів під час приймання.

Акт про встановлення розбіжностей за кількістю під час приймання товарів.

Запитання 6

Хто повинен здійснювати приймання товарів ма­газині?

                     


варіанти відповідей

 Завідувач магазину і вантажники.

Особи, на яких покладено матеріальну відповідальність за товари і тару, які є в магазині.

  Продавці та касири.

Усі працівники магазину.

Запитання 7

У який строк має бути проведено остаточне прий­мання товарів з обмеженим строком зберігання за кількіс­тю?

                  


варіанти відповідей

  У день надходження товарів.

  Не пізніше ніж через 12 годин після надходження това­рів.

Не пізніше ніж через 24 години після надходження то­варів.

   Не пізніше ніж через 36 годин після надходження това­рів.

Запитання 8

Коли складається Акт про встановлення розбіж­ностей за кількістю під час приймання товарів за обовязкової участі представника постачальника?

                 


варіанти відповідей

У день надходження товарів.

У день приїзду представника постачальника.

 У день закінчення приймання товарів.

Такий акт не складається.

Запитання 9


Яка основна операція торговельно-технологічного процесу в магазинах?

   


варіанти відповідей

Розміщення і викладка товарів

 Продаж товарів.

   Приймання і зберігання товарів.

  Розпаковування товарів і підготовка до продажу.

Запитання 10

Якими способами здійснюються операції внутрішньомагазинного переміщення товарів?

          


варіанти відповідей

 Із використанням підйомно-транспортних машин.

Вручну, за участі вантажників.

 Ручним або механізованим способами.

   Автоматизованим або комп'ютеризованим способами.

Запитання 11

У який строк має бути складено акт про масу та­ри?

               

варіанти відповідей

Не пізніше ніж через два дні після приймання товарів за кількістю.

     Не пізніше ніж через п'ять днів після звільнення тари.

Не пізніше ніж через 10 днів після звільнення тари від товарів.

У день приймання товарів за кількістю.

Запитання 12

Що є підставою для оформлення претензії до пос­тачальника про якість товарів?

               



варіанти відповідей

Затверджений і належно оформлений Акт приймання товарів за якістю.

  Договір на постачання товарів.

І Супровідні документи.

    Інструкція про приймання товарів за кількістю та якіс­тю.

Запитання 13

Як повинен вчинити керівник магазину, якщо това­ри надійшли без супровідних документів?

    


варіанти відповідей

  Повернути товари постачальнику.

   Викликати представника постачальника.

 Оприбуткувати товари за попередніми документами і реалізувати їх.

Скласти акт про фактичну кількість товарів і залишити в магазині до прибуття супровідних документів.

Запитання 14

У які строки проводиться приймання товарів за кількістю при надходженні їх без тари або у відкритій тарі?

                      


варіанти відповідей

У момент надходження до магазину, отримання зі складу постачальника або органів транспорту.

 У дводенний строк із моменту надходження товарів до магазину.

У день надходження товарів до магазину.

   Одночасно з перевіркою справності тари.

Запитання 15

Де проводиться остаточне приймання товарів за якістю?

                     


варіанти відповідей

На складі постачальника.

  У магазині.

 На складі транспортної організації.

    Усі відповіді правильні.

Запитання 16

Як матеріально відповідальна особа підтверджує факт приймання товарів у магазині?

                       


варіанти відповідей

 Складає акт про приймання товарів у магазині.

   Ставить підпис і штамп магазину на супровідних до­кументах постачальника.

Повідомляє постачальника у письмовій формі.

Повідомляє постачальника по телефону.

Запитання 17

.У які строки проводиться приймання товарів у ма­газині за масою брутто і кількістю місць при надходженні у справній тарі?

                      

варіанти відповідей

  Не пізніше ніж через два дні з моменту надходження.

У момент отримання від постачальника.

 Під час приймання товарів за якістю.

Усі відповіді правильні.

Запитання 18

У який строк необхідно прийняти товари в мага­зині за якістю при іногородній поставці?

                     


варіанти відповідей

У день надходження товарів.

Не пізніше ніж через 10 днів із дня надходження това­рів.

 Не пізніше ніж через 15 днів із моменту надходження товарів.

 Не пізніше ніж через 20 днів із моменту надходження товарів на склад товароодержувача.

Запитання 19

Як повинно вчинити керівництво магазину з това­рами, на які складено акт про виявлені дефекти під час прий­мання за якістю?


варіанти відповідей

Повернути товари постачальнику в одноденний строк.

Прийняти товари на відповідальне зберігання до отри­мання рішення постачальника щодо їх подальшого використан­ня.

Викликати експерта для прийняття рішення про реалі­зацію таких товарів.

Реалізувати товари за зниженими цінами у магазині за рахунок постачальника.

Запитання 20

Які органолептичні показники якості перевіряють у магазині?

варіанти відповідей

хімічний та фізичний склад

наявність дефектів

зовнішній вигляд, конситенцію, смак і запах

зовнішній вигляд, хімічний склад, наявність дефектів і шкідливих домішок

Запитання 21

У які строки склад.ть акт про виявлені виробничі дефекти?

варіанти відповідей

Протягом 5 днів після виявлення, але не пізніше ніж 4 місяці від дня надхлдження товарів у магазин

Протягом 10 днів після виявлення

Протягом 15 днів після виявлення

Протягом 20днів після виявлення, але не пізніше ніж 5 місяців від дня надхлдження товарів у магазин

Запитання 22

Акт про приховані дефекти на товари, на які встановлені гарантійні терміни зберігання, складають..

варіанти відповідей

протягом 5 днів, але в межах гарантійних термінів

протягом 10 днів, з моменту виявлення

протягом 30 днів з моменту надходження в магазин

протягом усього гарантійного терміну зберігання

Запитання 23

За умови самовивезення товарів зі складу постачальника остаточне приймання за кількістю та якістю товарів здійснюється у терміни...

варіанти відповідей

безпосередньо на складі постачальника

протягом 24 год з моменту розвантаження в магазині

у момент розвантаження у магазині

протягом 10 днів з моменту надходження в магазин

Запитання 24

До основних товаросупровідних документів відноситься...

варіанти відповідей

Накладна, товарно-транспортна накладна, сертифікат якості, Інструкція П-6 і П-7

Накладна, товарно-транспортна накладна

Накладна, товарно-транспортна накладна, сертифікат якості, пакувальний ярлик

специфікація, пвкувальний ярлик, декларація товаровиробника

Запитання 25

Які документи регламентують приймання товарів?

варіанти відповідей

Інструкція П-6, інструкція П-7, договір, ДСТУ,, Правла роздрібної торгівлі продовольчими товарами, Правила роздрібної торгівлі непродовольчими товарами

Інструкція П-6, інструкція П-7, договір, накладна

ІПравла роздрібної торгівлі продовольчими товарами, Правила роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, товарно-транспортна накладна, сертифікат якості

Інструкція П-6, інструкція П-7

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест