Контрольна робота. Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук

Додано: 7 червня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 259 разів
12 запитань
Запитання 1

1. Прийменником є виділене в дужках слово в реченні:

варіанти відповідей

а)( Навкруги) хати зацвіли вишні.

б) Усе ходимо кругом і (навколо).

в) Дуб (навпроти) кидав тінь на грядки.

г) Машина промчала (поруч).

Запитання 2

2. Через ДЕФІС треба писати всяі прийменники в рядку:

варіанти відповідей

а) з/під, з/над, з/посеред;

б) у/продовж, з/поміж, за/для;

в) з/поперед, з/понад, по/під;

г) до/в/кола, по/при, з/проміж.

Запитання 3

3. Помилку у вживанні прийменника допущено в рядку:

варіанти відповідей

а) українець за походженням, пішов по воду;

б) згідно з інструкцією, підручник по фізиці;

в) через неуважність, відповідно до наказу;

г) в`їзд за перепустками, залежно від погоди.

Запитання 4

4. Сполучник підрядності є в реченні:

варіанти відповідей

а) Боліла голова, йому хотілося полежати, але серце співало.

б) Чи зірка в небі враз розквітла, чи у вікні широкім зали нарешті спалахнуло світло.

в) Не пригадую, щоб так пізно восени була гроза.

г) Та не вбити вже у живих пісню правди і волі.

Запитання 5

5. Виділене в дужках слово є сполучник в реченні:

варіанти відповідей

а) Я хочу жити так, (що/б) серце билось.

б) (Що/б) не робив, роби тільки найкраще.

в) (Що/б) не сталося, ми не розлучимося.

г) Думаю, (що/б) приготувати на вечер.

Запитання 6

6. Частки є в обох сполученнях слів:

варіанти відповідей

а) ходити навколо храму, вивчив лише алгебру;

б) надіслав би повідомлення, батько чи мати;

в) згідно з наказом, невже це потрібно;

г) ото ж тая дівчинонька, хай буде добре.

Запитання 7

7. Окремо треба писати всі слова в рядку:

варіанти відповідей

а) учив/же, авже/ж, навряд/чи, читай/но;

б) таки/побачив, тільки/що, все/ж/таки, зробив/би;

в) як/небудь, що/разу, таки/знав, як/от;

г) немов/би, отакий/то, аби/куди, /тому.

Запитання 8

8. Через ДЕФІС треба писати всі слова в рядку:

варіанти відповідей

а) хтозна/який, навряд/чи, як/от, таки/заспівав;

б) отакий/то, все/таки, все/ж/таки, сядь/бо;

в) коли/небудь, так/то, знав/таки, заходь/но;

г) колись/то, начеб/то, читай/но, казна/звідки.

Запитання 9

9. У реченні //"Цінь! Цінь!" - затягли нескладну пісеньку вертляві синички.// вигук належить до групи:

варіанти відповідей

а) емоційних;

б) волевиявлення;

в) звуконаслідувальних;

г) слів мовного етикету.

Запитання 10

10. Виділене в дужках слово є часткою і його треба писати ОКРЕМО: 

варіанти відповідей

а) (Як/би) мені черевики, то пішла б я на музики.

б) (Як/би) там не було, комусь треба це зробити.

в) (Як/би) знав, де впадеш, то соломки підстелив би.

г) Він би прийшов, (як/би) хотів.

Запитання 11

11. НЕ модальна частка є в реченні:

варіанти відповідей

а) Ну як обійтися без цих знань?

б) Хай радіють і сміються діти!

в) Так, за цим лісом - гори.

г) Він аж зупинився від несподіванки.

Запитання 12

12. Формотворчі частки є в усіх реченнях, ОКРІМ:

варіанти відповідей

а) Його недавно мовби підмінили.

б) Сонечко росою умивалося і до хмарок в небі посміхалося.

в) Виконай завдання якнайкраще.

г) Хай скаже тобі хтось, де правда.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест