На відкритому рухомому складі перевозяться вантажі:
За властивостями, характером розміщення і кріплення вантажі, які перевозяться на відкритому рухомому складі, поділяються на такі основні групи:
Для кріплення вантажів, розміщених на відкритому рухомому складі, застосовуються:
Виготовляють з круглого дерева діаметром 120-140 мм у нижньому відрубі і не менше 90 мм - у верхньому. Застосовують для огородження вантажу висота навантаження якого значно перевищує висоту бортів напіввагонів або платформ:
Застосовуються для закріплення тарно-штучних вантажів, які мають плоскі опорні поверхні,якщо вони не займають усієї підлоги і не утримуються від зрушення боковими та торцевими бортами або стояками:
Засіб кріплення, який закріпляється одним кінцем за ув’язочний пристрій на вантажі, іншим - за спеціально призначений для цього ув'язочний пристрій на кузові вагона:
Можуть виготовлятись із дроту, металевих стрижнів, ланцюгів, сталевих тросів та інших металів. Прикріплюються одним кінцем до деталей вантажу,а другим – до торцевих або бокових скоб платформ:
Встановлюються для огородження штабелів вантажів (лісоматеріали, металеві труби). Їх закріплюють на торцевих стояках, прибиваючи до стояків із боку вантажу:
Схеми розміщення і кріплення вантажів на платформах і в напіввагонах, найменування кріпильних матеріалів, їх кількість, розміри та способи кріплення вантажу передбачені в:
Універсальні вагони це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома