Яку кількість виглядів необхідно мати на кресленні, щоб виготовити виріб?
На якій площині проекцій дістають головний вигляд?
Як розміщюють предмет відносно фронтальної площини, щоб дістати головний вигляд?
Який інструмент використовують для розмічання великої кількості деталей, що мають однакову форму?
Знайдіть на малюнку дві проекції, що відповідають зображеному предмету.
За наочними (об'ємними) зображеннями предметів (А, Б, В) знайдіть їх прямокутні проекції (1,2,3,4,5,6)
За наочними (об'ємними) зображеннями предметів (Г, Д, Е) знайдіть їх прямокутні проекції (1,2,3,4,5,6).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома