Професійна музика. Хорова музика. Вокальна музика

Додано: 17 березня 2020
Предмет: Музичне мистецтво, 5 клас
Тест виконано: 1 раз
7 запитань
Запитання 1

Оберіть складові риси професійної музики

варіанти відповідей

композитор

виконавець

сцена

систематична робота над удосконаленням техніки виконання

аудиторія

продюсер

технічне обладнання (музичні інструменти, комп'ютерна техніка, інше)

прагнення виконавця до здійснення поставленої мети

Запитання 2

Дайте визначення терміну акустична музика. Які інструменти характерні для створення акустичної музики.


варіанти відповідей

це музика, яка охоплює всі види музичного мистецтва, для створення якої використовуються виключно, або найбільшою мірою - "акустичні" інструменти, та характерне "живе" виконання.

це музика, що створюється та виконується за допомогою електронних технологій.

електронна гітара, скрипка, барабани, електронне фортепіано

Акустична гітара, фортепіано, кахон, іноді скрипка

Запитання 3

Визначте типи співацьких голосів:

варіанти відповідей

Жіночі

Чоловічі

Дитячі

Мішані

Запитання 4

Визначте, на які регістри (висота звуку) поділяється вокальний діапазон жіночого голосу:

варіанти відповідей

Сопрано

Тенор

Мецо-сопрано

Баритон

Контральто

Запитання 5

Визначте, на які регістри (висота звуку) поділяється вокальний діапазон чоловічого голосу:

варіанти відповідей

Тенор

Сопрано

Баритон

Контральто

Бас

Запитання 6

Дайте визначення терміну: хорова музика - це...

варіанти відповідей

це музика, що призначена для виконання голосом

це музичні твори, призначені для хорового виконання

це музика, що виконується на інструментах, без участі людського голосу

Запитання 7

Залежно від складу виконавців розрізняють такі хори:

варіанти відповідей

чоловічий, жіночий, церковний;

чоловійчий, жіночий, церковний, дитячий;

чоловічий, дитячий, жіночий, мішаний, хор хлопчиків та юнаків;

чоловічий, дитячий, жіночий, мішаний, військовий.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест