Професійно-педагогічне спілкування вчителя початкової школи: сутність, функції, структура, бар’єри.

Додано: 8 березня
Предмет:
9 запитань
Запитання 1

1.Оберіть, які є види професійно-педагогічного спілкування:

варіанти відповідей

А) вербальне, мануальне, матеріальне, технічне, біоенергетичне;

Б) вербальне та усне;

В) міжособистісне, особистісно-групове;

Г) біологічне, соціальне.

Запитання 2

2.Основні ознаки педагогічного спілкування на суб’єкт – суб’єктному рівні це?

варіанти відповідей

А) соціально-психологічна здатність до спілкування, духовно-інтелектуальна єдність тих, хто спілкується;

Б) мотивованість, рівність психологічних позицій, цілеспрямованість;

В) особистісна орієнтація, рівність психологічних позицій, проникнення у світ почуттів і переживань, нестандартні прийоми спілкування;

Г) зв`язок з діяльністю, нестандартні прийоми спілкування, особистісна орієнтація.

Запитання 3

3.Оберіть функції педагогічного спілкування:

варіанти відповідей

А) навчальна, розвивальна, виховна;

Б) обмін інформацією між педагогом та учнями, міжособистісне пізнання, організація та регуляція взаємостосунків і спільної діяльності, здійснення виховного впливу, педагогічно доцільна самопрезентація педагога;

В) інформативна, смислоутворювальна, емоційна, діагностична, спонукальна та психотерапевтична;

Г) контактна, інформаційна, спонукальна, координаційна, розуміння, емотивна.

Запитання 4

4.Оберіть, що відноситься до невербальних засобів спілкування:

варіанти відповідей

А) міміка, жести, поза, мова простору, одягу, кольорів, манера спілкування;

Б) звукова та письмова мови;

В) словесні та несловесні засоби;

Г) міміка, жести, мова, слова.

Запитання 5

5. Які є комунікаційні стратегії у роботі вчителя початкової школи?

варіанти відповідей

А) розподіл у часі, пригадування, сприяння;

Б) конкретні приклади, подвійне опитування;

В) заглиблення, організація, переплетення;

Г) пояснювальна, оцінювальна, контрольна, організаційна, стратегія сприяння.

Запитання 6

6.Оберіть, які є бар’єри спілкування?

варіанти відповідей

А) соціальний, фізичний, гностичний, психологічний;

Б) індивідуально – психологічні, фізичний;

В) рольові бар’єри, когнітивні, соціальні;

Г) інформаційні, економічні, індивідуальні.

Запитання 7

7.Бар’єри спілкування це -….?

варіанти відповідей

А) передача інформації у будь-якій формі від однієї особи до іншої безпосередньо або за допомогою засобів зв'язку будь-якого типу;

Б) це професійне спілкування вчителя з усіма учасниками навчально-виховного процесу, яке спрямоване на створення оптимальних умов для здійснення мети, завдань виховання і навчання;

В) це перешкоди, що виникають на шляху отримання інформації під час комунікації субʼєктів;

Г) це форма комунікативної взаємодії вчителя з учнями, їхніми батьками, колегами.

Запитання 8

8. Які є аспекти педагогічного спілкування?

варіанти відповідей

А) інтерактивний аспект, комунікативний аспект, перцептивний аспект;

Б) інформаційний та соціальний аспект;

В) інтегрований, комунікативний та інформаційний аспекти;

Г) перцептивний та організаційний аспект.

Запитання 9

9. Спілкування – це..? 

варіанти відповідей

А) те, що люди повідомляють один одному без слів, за допомогою «мови тіла» (погляду, виразу обличчя, жестів, пози, інтонації і т.п.).

Б) процес обміну між людьми певними результатами їх психічної та духовної діяльності: засвоєною інформацією, думками, судженнями, оцінками, почуттями й настановами.

В) це здатність використовувати мову для спілкування, обміну думками та інформацією у спілкуванні з іншими людьми.

Г) це конкретний мовленнєвий хід (крок, поворот, етап) у процесі здійснення мовленнєвої стратегії.

 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест