Проміжна кваліфікаційна атестація з професії "Діловод"

Додано: 21 червня 2023
Предмет:
Тест виконано: 50 разів
50 запитань
Запитання 1

Діловодство - це діяльність, спрямована на:

 


варіанти відповідей

питання документування та організацію роботи з документами;

організацію роботи з офіційними виданнями;

документування інформації;

обробку документів та їх зберігання.

Запитання 2

Документообіг – це:

 


варіанти відповідей

це сукупність процесів, які забезпечують його своєчасне виконання;

 рух службових документів в установі від часу їх створення чи одержання до часу завершення виконання або надсилання;

це облік документів, контроль за їх виконанням і довідкова робота за документами;

вірної відповіді немає.

Запитання 3

Реєстрація документів - це:

 


варіанти відповідей

облік документів у журналах запису вхідної кореспонденції окремо по кожній групі кореспондентів;

фіксація факту створення або отримання документів через присвоєння їм порядкових номерів та запису потрібних відомостей, що містяться в них;

запис наказів, службових розпоряджень, методичних вказівок у відповідному журналі в межах календарного року;

 групування документів у справи із викладенням у стислій формі їх складу і змісту.

Запитання 4

Реєстрація документів здійснюється за трьома документопотоками:


варіанти відповідей

внутрішні документи;

вихідні документи;

вхідні документи;  

всі відповіді вірні.


Запитання 5

Форми реєстрації документів:

  


варіанти відповідей

автоматизована;

 карткова;

журнальна;

всі відповіді правильні.

Запитання 6

Основним принципом реєстрації документів за картковою формою є:

  


варіанти відповідей

багаторазовості;

контролю;

одноразовості;

 всі відповіді вірні.

Запитання 7

Строки виконання документів бувають:


варіанти відповідей

зразкові, індивідуальні;

індивідуальні, спеціальні;

  типові, нормативні;

типові і індивідуальні.

Запитання 8

Документи без зазначення строку виконання повинні бути виконані не пізніше як за:

 


варіанти відповідей

 7 календарних днів;

30 календарних днів;

 15 календарних днів;

 7 робочих днів.

Запитання 9

Строки виконання термінових і оперативних доручень:

   


варіанти відповідей

продовжують за вказівкою керівника;

продовжуються;

не продовжуються;

вірної відповіді немає.

Запитання 10

Номенклатурою справ називається:

 


варіанти відповідей

типовий перелік зберігання документів;

нормативно-методичний довідник;

  систематизований перелік заголовків справ із зазначенням строків зберігання;

довідкова картотека.

Запитання 11

Види номенклатури справ:

    


варіанти відповідей

номенклатура справ структурного підрозділу;

типова та примірна;

номенклатура справ підприємства;

всі відповіді вірні.

Запитання 12

Погоджувати з відповідним державним архівом або органом вищого рівня номенклатуру справ підприємства слід:



варіанти відповідей

 один раз на 2 роки;

 один раз на 5 років;

один раз на 3 роки;

непотрібно погоджувати.

Запитання 13

Після погодження ЕПК та затвердження керівником підприємства, зведена номенклатура справ вводиться в дію:

    


варіанти відповідей

 з 1 січня нового року;

 у будь-який період;

з 31 грудня поточного року;

 вірної відповіді немає.

Запитання 14

Формування справи – це...



варіанти відповідей

це групування виконаних службових документів у справі відповідно до номенклатури справ;

документ або сукупність документів, що стосуються одного питання чи напряму діяльності установи або особи і зберігаються в окремій теці (палітурці);

це комплекс процесів, спрямованих на підготовлення справи до зберігання та користування;

централізоване формування справ за місцем реєстрації документів (канцелярія, служба діловодства, секретар).

Запитання 15

Метою реєстрації документів є:

   

варіанти відповідей

забезпечення їх обліку, контролю за виконанням та оперативного використання наявної в документах інформації.

фіксація вказівок щодо виконання документів;

забезпечення обліку, контролю та пошуку документів;

запис документів, переданих керівникові на затвердження.

Запитання 16

Які документи групують у справи окремо:

  


варіанти відповідей

тимчасового зберігання;

тривалого (понад 10 років) зберігання;

постійного зберігання;

 всі відповіді вірні.

Запитання 17

Справа повинна містити в собі:

  


варіанти відповідей

290 аркушів при товщині 5 см;

180 аркушів при товщині 3,5 см;

 250 аркушів при товщині 4 см;

 довільну кількість аркушів.

Запитання 18

Групування документів у справи повинно проводитися:

    


варіанти відповідей

за географічною ознакою;

за авторською ознакою;

у хронологічному / логічному порядку.

Запитання 19

На які групи поділяються документи, що створюються в діяльності підприємств, залежно від строків їх зберігання:

   


варіанти відповідей

документи з установленим строком зберігання;

документи постійного зберігання;

документи без установленого строку зберігання.

вірної відповіді немає.


Запитання 20

Усі аркуші справи нумерують арабськими цифрами валовою нумерацією в правому верхньому кутку:

    


варіанти відповідей

 кульковою ручкою з синьою пастою;

механічним нумератором;

простим м’яким олівцем;

кульковою ручкою з червоною пастою.

Запитання 21

З метою обліку кількості аркушів у справі і фіксації особливостей їх нумерації в кінці справи складають:

  


варіанти відповідей

зведений опис справ;

внутрішній опис справ;

засвідчувальний напис;

зведений список помилок.

Запитання 22

До архіву передаються на зберігання описи справ, на підставі яких складається:

   


варіанти відповідей

протокол підсумкового річного засідання комісії з питань організації діловодства в установі;

річний звіт про документообіг установи;

річний розділ зведеного опису справ установи;

 

правовий акт, який засвідчує управлінську діяльність установи за календарний рік.

Запитання 23

У разі створення архіву на підприємстві обов'язково має бути розроблено:



варіанти відповідей

положення про ар­хів підприємства;

інструкція про ар­хів підприємства;

наказ про ар­хів підприємства;

 протокол про ар­хів підприємства.

Запитання 24

Документи передаються зі структур­них підрозділів підприємства у архівний підрозділ після завершен­ня їх у діловодстві в упорядкованому стані за описами:

  


варіанти відповідей

через три роки;

через два роки;

через п’ять років;

через один рік.

Запитання 25

На великому підприємстві архів складається з комплексу приміщень, до якого входять:

  


варіанти відповідей

архівосховище для документів;

робочі кабінети для працівників;

читальний зал (кабінет);

 всі відповіді вірні.

Запитання 26

Експертиза цінності документів на підприємстві проводиться:

 


варіанти відповідей

 у поточному діловодстві;

в архіві підприємства;

 в держав­ному архіві;

вірної відповіді немає.

Запитання 27

До складу експертної комісії входять:



варіанти відповідей

членик комісії;

 секретар;

голова ЕК;

 всі відповіді вірні.

Запитання 28

Для справ, що підлягають знищенню у зв’язку із закінченням строків їх зберігання, після проведеної експертизи цінності документів в архіві підприємства складають:

   


варіанти відповідей

акт про вилучення для знищення документів;

 протокол про вилучення для знищення документів;

довідку про вилучення для знищення документів;

звіт про вилучення для знищення документів.

Запитання 29

При виконані запитів соціально-правового характеру архівний підрозділ підприємства видає:

  


варіанти відповідей

 архівні довідки;

архівні ко­пії;

архівні витяги;

всі відповіді вірні.

Запитання 30

У скількох примірниках складається акт про вилучення для знищення документів?

  


варіанти відповідей

у 3 примірниках;

 у 2 примірниках;

 у 4 примірниках;

у потрібній кількості.

Запитання 31

Обсяг документообігу — це:


варіанти відповідей

кількість документів, що надійшли до підприємства (організації, установи) і створеним ним за певний період;

кількість документів, підписаних керівником установи за відповідний період;

кількість документів, складених за ініціативою установ і стосуються внутрішніх питань діяльності підприємства, фірми тощо.

Запитання 32

Організаційно-розпорядчі документи - це:

а)

б)

в)


варіанти відповідей

документи постійно діючих експертних комісій, спеціально уповноважених осіб або представників перевіряючих організацій;

документи, що фіксують домовленість між двома чи кількома партнерами;

управлінська документація, що слугує засобом здійснення та регулювання процесів управління.

Запитання 33

До розпорядчої документації належать:


варіанти відповідей

накази, вказівки, розпорядження, постанови;

постанови, інструкції, вказівки, накази;

накази, розпорядження, правила, інструкції.

Запитання 34

Організаційні документи, що створюються на підприємствах, в установах, організаціях, фірмах, разом із нормативно-правовими, розпорядчими, довідково-інформаційними й документами колегіальних органів можна умовно віднести:


варіанти відповідей

до документації з питань загальної діяльності;

до господарсько-договірних документів;

до обліково-фінансових документів.

Запитання 35

Інструкції поділяються на такі групи:


варіанти відповідей

такі, що регламентують порядок здійснення якогось процесу кількома виконавцями, посадові;

типові, які розробляться вищими органами для системи підприємств та організацій, посадові;

посадові й індивідуальні, які створюються за вказівкою керівництва на підприємстві типових положень безпосередньо на підприємствах.

Запитання 36

За формою і змістом правила подібні до даного документа, іноді є його складовою частиною:


варіанти відповідей

інструкції;

розпорядження;

вказівки.

Запитання 37

Оригінали наказів, планів, звітів, протоколів:



варіанти відповідей

залишаються в установах, які є авторами цих документів;

надсилаються в інші установи;

передаються на збереження в центральні архіви.

Запитання 38

Довідково-інформаційна документація - це:



варіанти відповідей

документи, які створюються на підприємствах з питань інформаційно-методичного характеру ;

службові документи, якими інформують керівника установи чи структурного підрозділу про події що сталися, виконання певних завдань, службових доручень, про ситуацію, що склалася;

документація, що слугує засобом здійснення та регулювання процесів управління.

Запитання 39

Службовий документ на ім'я керівника установи, в якому повідомляється про певний факт, подію, подається звіт про виконання службових доручень або взятих на себе зобов'язань:



варіанти відповідей

довідка;

доповідна записка;

пояснювальна записка.

Запитання 40

Завданням контролю за виконанням документів є:


варіанти відповідей

встановлення порядку роботи з управлінською документацією з моменту її створення до передачі в інші установи;

вживання заходів до розширення об'єму документообігу;

забезпечення своєчасного та високоякісного їх виконання.

Запитання 41

Яким повинен бути мінімальний склад комісії з розслідування нещасного випадку на виробництві?



варіанти відповідей

чотири особи;

три особи;

дві особи.

Запитання 42

Яким вогнегасником гасити пожежу у разі займання комп’ютера:


варіанти відповідей

порошковим;

рідинним;

засипати піском.

Запитання 43

За правилами техніки безпеки корпус комп’ютера повинен заземлюватися або занулюватись:


варіанти відповідей

для захисту від ураження користувача електричним струмом;

для захисту інформації;

для забезпечення працездатності комп’ютера.

Запитання 44

Про що роботодавець повинен проінформувати під розписку працівника під час укладання трудового договору:


варіанти відповідей

про умови праці, про наявність на робочому місці працівника небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, можливі наслідки їх впливу на здоров’я та про права працівника на пільги і компенсації за роботу в таких умовах відповідно до законодавства та колективного договору;

про впровадження нового виробництва і технологій;

про обов’язки працівника з охорони праці.

Запитання 45

У яких випадках роботодавець зобов’язаний забезпечити за свій рахунок позачерговий медичний огляд працівників:


варіанти відповідей

за заявою працівника, якщо він вважає, що погіршення стану його здоров’я пов’язане з умовами праці чи за своєю ініціативою, якщо стан здоров’я працівника не дозволяє йому виконувати свої трудові обов’язки;

у жодному випадку не зобов’язаний;

за рішенням медичного закладу.

Запитання 46

Що потрібно зробити в першу чергу при ураженні електричним струмом?



варіанти відповідей

розпочати штучну вентиляцію легенів;

припинити подальшу дію вражаючого фактору;

доставити потерпілого в лікарню.

Запитання 47

Бесіда як форма ділового спілкування застосовується тоді, коли необхідно:


варіанти відповідей

вплинути на громадську думку;

створити позитивний корпоративний імідж;

ознайомити громадськість з точкою зору фірми;

обмінятися інформацією з діловим партнером.

Запитання 48

Основним завданням першого етапу ділової бесіди є:


варіанти відповідей

перехоплення ініціативи;

придушення співрозмовника;

встановлення контакту;

висування своїх вимог.

Запитання 49

При вибудовуванні аргументації в діловій розмові необхідно в першу чергу виходити з:


 


варіанти відповідей

логічної бездоганності доводів;

переваг вашої позиції;

ваших сильних сторін;

індивідуальних особливостей співрозмовника.

Запитання 50

Щорічні медичні огляди повинні проходити особи віком:


варіанти відповідей

до 18 років;

до 21 року;

до 25 років.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест