Який період називають добою Просвітництва?
Який культ панував у добу Просвітництва?
Яке ім’я дали Гулліверові ліліпути (за твором Дж. Свіфта)?
Просвітництво — це:
В якій країні зародилося Просвітництво
Головна ідея «Мандрів Лемюеля Гуллівера» – …
У якій формі побудована балада Гете «Вільшаний король»?
До якого жанру належить твір Й. В. Ґете «Вільшаний король»?
Яка ідея вірша Й. В. Ґете «Травнева пісня»?
До якого жанру належить твір Дж. Свіфта про пригоди Гуллівера?
До чого закликає Ф. Шиллер у творі «До радості»?
Як у Ліліпутії називалися представники двох ворогуючих партій
(за твором Дж. Свіфта)?
Які ідеї Просвітництва втілено у творчості Ф.Шиллера?
Жанр лірики, вірш, що виражає піднесенні почуття й оспівує важливі події, діяльність видатних осіб
Твір "До радості" побудований як ...
Головна думка оди "До радості"
Ідея виховання людини для вільного життя назавжди поєднала душі двох великих геніїв ...
Твір Ф.Шиллера, який став гімном Європи.
У своїй ліриці Й.Гете розробляв жанри ...
Ліро-епічний жанр фольклору й літератури, у якому органічно поєдналися розповідь про об'єктивні події та людські почуття.
Балада "Вільшаний король" стала відображенням філософських роздумів Й.Гете про ...
У баладі "Вільшаний король"Й.Гете поєднує два плани --
Твір, у якому Й.Гете закликає до боротьби за свободу людства.
У вірші "Травнева пісня" Й.Гете використував літературний прийом
Пд впливом філософів Й.Гердера, Б.Спінози у Й.Гете сформувалось уявлення про ...
Хто був першим перекладачем роману "Мандри Гуллівера" на українську мову?
Імператор Ліліпутії нагородив Гуллівера титулом нардака за ...
У Ліліпутії забезпечувалося дотримання законів через ...
У Ліліпутії кандидати на якусь посаду повинні були ...
У романі "Мандри Гулліверо" втілено ... погляди Дж.Свіфта щодо людини та суспільства
Широкий ідейно-культурний рух, який охопив країни Європи й виявився в різних галузях духовного життя, зокрема у філософії, літературі та інших видах мистецтва
Представниками просвітницького реалізму були:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома