Провідні педагогічні системи музичної освіти в Україні

Додано: 24 листопада
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

 Основоположник української класичної музики: 

варіанти відповідей

В. Верховинець

К. Стеценко

М. Лисенко

. Б. Яворський

Запитання 2

Дитячі опери М. Лисенко

варіанти відповідей

«Коза-дереза», «Пан Коцький», «Зима і весна»

«Пан Коцький», "Котигорошко, «Зима і весна»

«Котигорошко», «Веснянка», «Пан Коцький»

М. Лисенко не писав дитячих опер

Запитання 3

Українсько музикознавець, піаніст, композитор, педагог-новатор, науковець, автор теорії музичного мислення

варіанти відповідей

М. Леонтович

Б. Яворський

М. Лисенко

Я. Степовий

Запитання 4

Посібник В. Верховинця, який став основою музично-ігрового виховання дітей?

варіанти відповідей

«Молодощі»

«Дніпровські наспіви»

«Весняночка»

«Українські мелодії»

Запитання 5

На якому виді діяльності робив акцент В. Верховинець?

варіанти відповідей

Музично-інструментальних ансамблях

Аналітичному розборі творів

Пластично-танцювальних рухах і співі

Імпровізації на інструментах

Запитання 6

М. Леонтович розробив теорію, ідеєю якої було поєд нання звучання музичного твору з: 

варіанти відповідей

театральною виставою  

танцем

кольором

пластикою

Запитання 7

Яка основна педагогічна функція дитячої пісні?

варіанти відповідей

Розвиток професійних вокальних умінь

Формування музичного смаку, мислення та емоційного досвіду дітей

Підготовка до концертних виступів

Вивчення історії музики

Запитання 8

Що, на думку П. Козицького, українського композитора і педагога, має бути основою дитячої пісні?

варіанти відповідей

Доступність та природність мелодії, наближення до мовленнєвої інтонації

Зрозумілий, простий текст

Кантиленні фрази, спокійний темп

Віртуозна вокальна техніка

Запитання 9

Композитор, який поєднав ліризм, кантиленність та образність у дитячих піснях?

варіанти відповідей

Яків Степовий

Пилип Козицький

Кирило Стеценко

Левко Ревуцький

Запитання 10

Педагогічне положення характерне для Л. Ревуцького

варіанти відповідей

Дитяча музика повинна наслідувати фольклор без змін

Музика є засобом духовного розвитку особистості

Музика — це передусім форма гри

Музика має бути якомога простішою

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест