Прямокутник, у якого всі сторони рівні, називають...
Знайдіть периметр прямокутника, сторони якого дорівнюють 13 мм і 17 мм.
Довжина однієї зі сторін прямокутника дорівнює 14 см, що на 5 см більше за довжину сусідньої сторони. Знайдіть периметр прямокутника.
Периметр прямокутника дорівнює 34 см, а одна із його сторін — 12 см. Знайдіть довжину сусідньої сторони прямокутника.
Одна сторона прямокутника дорівнює 8 см, а сусідня — у 4 рази більша. Знайдіть периметр прямокутника.
Квадрат зі стороною 12 см і прямокутник, одна зі сторін якого дорівнює 8 см, мають рівні периметри. Знайдіть невідому сторону прямокутника.
Два рівних прямокутники приклали один до одного так, що їхні більші сторони збіглися. У результаті цього утворився квадрат, периметр якого дорівнює 432 см. Знайдіть периметр прямокутника.
Прямокутник, сусідні сторони якого дорівнюють 42 см і 14 см, та квадрат мають рівні периметри. Знайдіть сторону квадрата.
У крамниці є лимони, апельсини та мандарини, загальна маса яких дорівнює 740 кг. Якби продали 55 кг лимонів, 36 кг апельсинів і 34 кг мандаринів, то маси лимонів, апельсинів і мандаринів, що залишилися, виявилися б рівними. Скільки кілограмів фруктів кожного виду є в крамниці?
(Знайдіть помилку) Василь Ледащенко замість того, щоб самостійно розв’язати задачу 396, скористався ГДЗ і списав таке: 42 + 14 = 56 (см); сторона квадрата дорівнює 56 : 4 = 14 (см). Знайдіть помилку в цьому «розв’язанні».
У спортивному залі потрібно розмітити різними кольорами баскетбольний і волейбольний майданчики, які мають форму прямокутників. Сусідні сторони баскетбольного майданчика дорівнюють 26 м і 14 м, а волейбольного — 121 18 м і 9 м. Щоб провести лінію завдовжки 1 м, потрібно 50 г фарби. Скільки потрібно фарби, щоб обвести лініями контури обох майданчиків?
Від міського будинку, у якому проживає сім’я Петренків, до їхньої дачі можна доїхати або автобусом, або електричкою, або маршрутним таксі. У таблиці наведено час, який потрібно витратити на кожну ділянку шляху. За який найменший час сім’я Петренків може доїхати до дачі? Яким видом транспорту вони мають при цьому скористатися?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома