Психічна і духовна складові здоров'я.

Додано: 11 лютого 2023
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Тест виконано: 1034 рази
32 запитання
Запитання 1

Характер - це

варіанти відповідей

особливі прикмети, риси, котрих людина набуває у суспільстві, певна програма поведінки

 культурне середовище, в якому перебуває підліток

Пізнання свого внутрішнього світу 

Запитання 2

Особистість – це

варіанти відповідей

конкретна людина, яка є учасником суспільних відносин, тобто членом суспільства й свідомої діяльності

конкретний індивід, що вирізняється неповторною сукупністю соціально значущих рис, які знаходять свій прояв у його відносинах з іншими людьми

Запитання 3

Особистість людини формується шляхом:

варіанти відповідей

впливу різних людей, які нас оточують 

виконання вказівок батьків     

виконання рекомендацій вчителів 

самопізнання й самовиховання 

Запитання 4

Особистісному зростанню сприяють

варіанти відповідей

невміння відрізняти моральні вчинки від аморальних 

відповідальна поведінка, яка доводить, що ви вмієте дотримуватися свого слова й відповідати за власні вчинки 

відсутність інтересу до навчання 

Запитання 5

Що таке потреба? 

варіанти відповідей

Те що людині необхідно для нормального життя і розвитку  

Те, без чого людина не може жити

Це те, що важливо для мене.

Запитання 6

Ідеал, до якого прагне людина у її власному розвитку, орієнтація на вищі, абсолютні цінності це 

варіанти відповідей

 потреба

сприйняття

мораль

духовність

Запитання 7

До духовних потреб належить:

варіанти відповідей

голод

спрага 

саморозвиток

сон

Запитання 8

Мораль — це

варіанти відповідей

сукупність ідеалів, принципів, норм, які регулюють і спрямовують соціально значущу поведінку людини щодо інших людей, соціальних груп, народу, людства в цілому.  

відповідальна поведінка, яка доводить, що ви вмієте дотримуватися свого слова й відповідати за власні вчинки 

 спрямованість свідомості, зосередженість на важливих для людини пред­метах і явищах

 

Запитання 9

Ідеали краси

варіанти відповідей

не залежать від часу 

не залежать від власного досвіду людини 

є різними в різних народів і в різні часи 

однакові у всіх народів 

Запитання 10

Песталоцці : «Фізична краса не постійна, моральна - відносна, а духовна краса - …» 

варіанти відповідей

тимчасова

мінлива

вічна

Запитання 11

Навчання – це

варіанти відповідей

здатність людини думати, мислити, тобто її розум, здатність до пізнання.

цілеспрямована взаємодія вчителя і учнів у процесі якої засвоюються знання, формуються вміння та навички

відповідальна поведінка, яка доводить, що ви вмієте дотримуватися свого слова й відповідати за власні вчинки 

Запитання 12

Уміння вчитися – це уміння 

варіанти відповідей

 не звертати увагу на нестачу досвіду

вміння розвивати свої здібності, уміння шукати способи дії в нових ситуаціях

 

швидко читати

Запитання 13

Перерахувати навички успішного навчання (вибрати декілька вірних відповідей)

варіанти відповідей

уміння вчитися, зацікавленість

планування часу

вплив оточуючих

розвинена пам'ять та увага

Запитання 14

Головними складовими вміння вчитися є

варіанти відповідей

 мотивація навчання  

здорове харчування  

планування часу 

налаштування на успіх

Запитання 15

Ви навчаєтесь легко коли 

варіанти відповідей

відчуваєте фізичний дискомфорт

 психологічно налаштованні

не усвідомлюєте вигоди від навчання

застосовуєте методики ефективного навчання

Запитання 16

Наука про правильне мислення, здатність до міркування 

варіанти відповідей

логіка

філософія

лінгвістика

Запитання 17

Наочно-образне мислення під час виконання завдань спирається на

варіанти відповідей

самопізнання й самовиховання 

правильне мислення, здатність до міркування

візуальне уявлення ситуації  

Запитання 18

Типи сприйняття інформації, які є важливими для навчання: 

варіанти відповідей

Зір

 Смак

 Слух

 Дотик

 Нюх

Запитання 19

Увага — це

варіанти відповідей

неправильне, спотворене сприйняття

 закріплення, збереження і наступне використання попере­днього досвіду

 

 спрямованість свідомості, зосередженість на важливих для людини пред­метах і явищах

психічний процес, спрямований на відображення предметів навколиш­нього світу в сукупності всіх їхніх якостей

 

Запитання 20

Розвитку уваги буде сприяти

варіанти відповідей

інтерес до досліджуваного предмета 

підготовка уроків при ввімкненому телевізорі

бажання швидше виконати завдання і зайнятися чим-небудь більш цікавим 

виконання домашнього завдання пізно вночі

зосередженість на важливих пред­метах і явищах

Запитання 21

Ненавмисно, без будь-яких зусиль з боку людини виникає

варіанти відповідей

механічне запам'ятовування

довільна увага

мимовільна увага

 зосередженість на важливих для людини предметах і явищах

Запитання 22

Навмисно, унаслідок свідомо поставленої мети, виникає

варіанти відповідей

ілюзія сприйняття

 мимовільна увага 

довільна увага

вольове зусилля

Запитання 23

Концентрація уваги — це 

варіанти відповідей

цілковите занурення в предмет, явище, думки, переживання, дії, на яких зосереджена свідомість людини 

такий стан людини, при якому вона не може зосе­редити увагу на певному предметі


бажання швидше виконати завдання і зайнятися чим-небудь більш цікавим

Запитання 24

Стійкість уваги — це

варіанти відповідей

вміння розвивати свої здібності, уміння шукати способи дії в нових ситуаціях

Пізнання свого внутрішнього світу             

 здатність упродовж тривалого часу бути зосе­редженим на певному предметі або на одній і тій самій справі 


Запитання 25

Стан людини, при якому вона не може зосе­редити увагу на певному предметі, на мові іншої людини, на своїх думках або діях - це

варіанти відповідей

неуважність

хвороба

вплив оточуючих

Запитання 26

Сукуп­ність прийомів і способів, що полегшують запам'ятовування й збільшують обсяг пам'яті шляхом створення штучних асоціацій - це

варіанти відповідей

логіка

мнемоніка

потреба

Запитання 27

 Удосконаленню пам’яті дуже шкодять:

варіанти відповідей

талант і геніальність;

негативні емоції

пасивність і лінощі;

перенапруження

Запитання 28

Асоціа́ція – це     

варіанти відповідей

поняття, що виникає при згадуванні іншого

цілковите занурення в предмет, явище, думки, переживання, дії

здатність людини думати, мислити, тобто її розум, здатність до пізнання.

                            

Запитання 29

Уява – це

варіанти відповідей

здатність людини думати, мислити, тобто її розум, здатність до пізнання

процес створення людиною нових образів на основі її попереднього досвіду

сукуп­ність прийомів і способів, що полегшують запам'ятовування

 

Запитання 30

Темне - світле це

варіанти відповідей

асоціація за схожістю                 

асоціація за контрастом

асоціація за суміжністю в часі

Запитання 31

Оберіть правильне твердження. 

варіанти відповідей

Увага — це роздуми, самоспостереження, самопізнання, мислення, яке пов’язане з аналізом власної діяльності

Низький культурний рівень людини не є суттєвим бар’єром для ефективного навчання

Наочно-образне мислення для вирішення завдань спирається на логіку побудови завдання. 

Уміти вчитися — означає вміти оцінювати досліджувані події, здійснювати цілеспрямований пошук. 

 

Запитання 32

Що з цього переліку може бути дуже небезпечним для здоров’я?

              

варіанти відповідей

стежити за модою

робити татуювання, пірсинг

робити макіяж

фарбувати волосся

дотримуватися сумнівної дієти

займатися спортом

пластичні операції

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест