Психологічні основи організації пізнавальних процесів, створення позитивного емоційного клімату, урахування індивідуально-типологічних особливостей учнів

Додано: 19 червня
Предмет:
5 запитань
Запитання 1

Психологічні аспекти уроку

варіанти відповідей

загальний підхід до учня

нормальний психологічний стан і позитивний емоційний настій викладача та учнів;


надто вимогливе і недоброзичливе ставлення викладача до учнів;


неетичне та нетактовне ставлення до учня


Запитання 2

На що впливає емоційний стан учня під час уроку?

варіанти відповідей

допомагає досягнути загальними зусиллями розумової радості

учень не орієнтується в запитаннях викладачів

занижується самоповага учня

Запитання 3

Головні аспекти занять

варіанти відповідей

Спочатку бачити недоліки ,а потім позитивне .

під час уроку звертати увагу на психологічний стан класу ,вцілому.

підбивати підсумки психологічного стану класу щотижня

звернення до кожної особистості окремо на уроці;

Запитання 4

Складова емоційного матеріалу уроку

варіанти відповідей

розділяти учнів на групи за успішністю

позитивна мотивація

непроводити на уроці руханок

відсутність елементів гри

Запитання 5

З точки зору втомлюваності учнів урок оцінюється за трьома параметрами

варіанти відповідей

кількість викладеного матеріалу

добір матеріалу лише за установленим зразком

складність,насиченість,емоційний стан учня

менше різноманітності мовленнєвої діяльністі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест