Психологічний аналіз професійної компетентності педагога

Додано: 16 травня 2023
Предмет:
Тест виконано: 71 раз
24 запитання
Запитання 1


Про яку компетентність мова:

здатність людини активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов'язки з метою розвитку демократичного суспільства

варіанти відповідей

громадянська

математична

знання різної мови

Запитання 2

Про яку компетентність мова:

здатність особистості застосувати у конкретному спілкуванні знання мови, способи взаємодії з навколишніми і віддаленими людьми та подіями, 

варіанти відповідей

громадянська

комунікативна

математична

Запитання 3

Про яку компетентність мова:

особистісне утворення, що характеризує здатність здобувача освіти створювати математичні моделі процесів навколишнього світу

варіанти відповідей

громадянська

математична

комунікативна

Запитання 4

Про яку компетентність мова:

здатність особистості продуктивно співпрацювати з різними партнерами у групі та команді, виконувати різні ролі та функції у колективі

варіанти відповідей

громадянська

комунікативна

соціальна

Запитання 5


Уміння діяти адекватно ситуації (здатність обирати навички і вміння залежно від ситуації), вміння розв'язувати проблемні завдання, творчі вміння - це складові ...

варіанти відповідей

громадянської компетентності

комунікативної компетентності

особистісно-етична компетентність

соціальної компетентності

Запитання 6


Складовою громадянської компетентності є ...

варіанти відповідей

толерантність

комунікація

патріотизм

співпраця

Запитання 7

Система добре відпрацьованих професійних навичок і вмінь: інтелектуальних, поведінкових і комунікативних.

варіанти відповідей

педагогічна техніка

педагогічні здібності

 педагогічні навички

Запитання 8


Громадянська компетентність...

варіанти відповідей

здатність співпрацювати з різними партнерами в групі та команді

дотримання норм і правил людського співіснування

здатність брати на себе відповідальність за прийняті рішення та їх виконання

усвідомлення прав і обов'язків громадянина

вміння уникати та вирішувати конфлікти

знання основних положень Конституції та законодавства України

Запитання 9

Соціальна компетентність:

варіанти відповідей

комунікативні вміння

активна участь у житті колективу, громади, країни

здатність співпрацювати з різними партнерами в групі та команді

вміння уникати та вирішувати конфлікти

законослухняність

дбайливе ставлення до оточуючого середовища

Запитання 10


Здатність учня активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов'язки з метою розвитку демократичного суспільства - ...

варіанти відповідей

громадянська компетентність

особистісно-етична компетентність

соціальна компетентність

комунікативна компетентність

Запитання 11

Здатність особистості продуктивно співпрацювати з партнерами у групі та команді, виконувати різні ролі та функції у колективі - ...

варіанти відповідей

громадянська компетентність

навчальна компетентність

соціальна компетентність

комунікативна компетентність

Запитання 12

Загальна здатність особистості ефективно

діяти або виконувати певну функцію - ...

варіанти відповідей

соціалізація

компетентність

комунікація

Запитання 13


Формальна освіта - це

варіанти відповідей

це освіта, яка здобувається за освітніми програмами відповідно до визначених законодавством рівнів освіти, галузей знань, спеціальностей (професій) і передбачає досягнення здобувачами освіти визначених стандартами освіти результатів навчання відповідного рівня освіти та здобуття кваліфікацій, що визнаються державою.

це освіта, яка здобувається, як правило, за освітніми програмами та не

передбачає присудження визнаних державою освітніх кваліфікацій за рівнями освіти, але може завершуватися присвоєнням професійних та/або присудженням часткових освітніх кваліфікацій.

Запитання 14

Інформальна освіта - це

варіанти відповідей

це освіта, яка передбачає самоорганізоване здобуття особою певних компетентностей, зокрема під час повсякденної діяльності, пов’язаної з професійною, громадською або іншою діяльністю, родиною чи дозвіллям.

це освіта, яка здобувається за освітніми програмами відповідно до визначених законодавством рівнів освіти, галузей знань, спеціальностей (професій) і передбачає досягнення здобувачами освіти визначених стандартами освіти результатів навчання відповідного рівня освіти та здобуття кваліфікацій, що визнаються державою.

Запитання 15

Неформальна освіта - це

варіанти відповідей

це освіта, яка здобувається, як правило, за освітніми програмами та не

передбачає присудження визнаних державою освітніх кваліфікацій за рівнями освіти, але може завершуватися присвоєнням професійних та/або присудженням часткових освітніх кваліфікацій.

це освіта, яка здобувається за освітніми програмами відповідно до визначених законодавством рівнів освіти, галузей знань, спеціальностей (професій) і передбачає досягнення здобувачами освіти визначених стандартами освіти результатів навчання відповідного рівня освіти та здобуття кваліфікацій, що визнаються державою.

19.

Запитання 16


Наскрізні вміння - це

варіанти відповідей

читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.


повага до особистості; доброзичливість і позитивне ставлення; довіра у відносинах; діалог — взаємодія — взаємоповага; розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків); принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).

Запитання 17

Ключові компетентності

варіанти відповідей

вільне володіння державною мовою; здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами; математична компетентність; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; інноваційність; екологічна компетентність; інформаційно—комунікаційна компетентність; навчання впродовж життя; громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей; культурна компетентність; підприємливість та фінансова грамотність.


читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

Запитання 18

Компетенція — це

варіанти відповідей

сукупність взаємопов’язаних якостей особистості (знань, умінь, навичок, способів діяльності), що є заданими до відповідного кола предметів і процесів та необхідними для якісної продуктивної дії стосовно них.

наперед визначена система питань щодо яких особистість повинна бути добре обізнана, тобто володіти певним набором знань, умінь, навичок та власного до них ставлення.


елемент готовності до виконання поставленої задачі, а також включає в своє поняття елементи особистісних характеристик людини (мобільності, ініціативності тощо.)


якість особистості, її певне надбання, що ґрунтується на знаннях, досвіді, моральних засадах і проявляється в критичний момент за рахунок вміння знаходити зв’язок між ситуацією та знаннями, у прийнятті адекватних рішень нагальної проблеми.

Запитання 19

Компетентність – це


варіанти відповідей

володіння людиною відповідною компетенцією, що містить її особистісне ставлення до предмета діяльності.

Формування науково-методичного середовища або професійна взаємодія з колегами. 

Створення інформаційно- освітнього простору з рівноправним доступом всіх педагогів до інформаційно-освітніх ресурсів.


Коло питань, у яких людина добре обізнана, має знання та досвід. “Компетентний” визначається як “освічений, авторитетний в будь-якій галузі”

Запитання 20

Ви хочете зустрітися з колегами з усієї України, щоб обговорити використання сучасних технологій на уроках. Підібрати місце зустрічі та обрати час дуже складно. Як розв’язати таку проблему найефективніше?

варіанти відповідей

Домовитися зустрітися на наступній педагогічній конференції


Зібратися після чергових курсів із підвищення кваліфікації


Організувати відеоконференцію через захід у календарі


Спланувати захід у власній школі та провести його з тими, хто зможе приїхати


Запитання 21

Колег вразило те, що невіддільна частина вашої методології — це робота в групах. Тепер їм цікаво, як ви дізнаєтеся, хто яку роботу виконував, та як відстежуєте процес роботи над завданням, якщо воно виконувалося у Google-документі. Який найефективніший спосіб це робити?

варіанти відповідей

Попросити учнів вести облік виконаних завдань

Відстежувати, хто і що робить під час роботи в групах

Провести опитування групи наприкінці роботи над проєктом

Переглянути історію редагування документу

Запитання 22

Також колег зацікавило, чому ви використовуєте у своїй практиці онлайн-клас. Які причини можна назвати? Оберіть усі правильні відповіді. «В онлайн-класі…

варіанти відповідей

можна проводити віртуальні екскурсії»

можна розміщувати оголошення для всього класу»

можна розміщувати матеріали уроків для всього класу»

можна давати індивідуальні завдання окремим учням»

Запитання 23

Колег також зацікавило, як ви використовуєте Google-форми у своїй практиці. Вони запитують вас, як ви дізнаєтеся, що саме відповідали окремі учні. Адже форма все оцінює автоматично. Що відповісти? Який спосіб найефективніший?

варіанти відповідей

Можна запитати в учнів, що вони відповідали, після того, як вони надішлють заповнену форму

Можна налаштувати перевірку завдань вручну

Можна перевірити індивідуальні відповіді у вкладці «Відповіді»

Можна попросити учнів надіслати вам скріншоти їхніх відповідей

Запитання 24

Ваших колег дуже зацікавив ваш підхід до використання технологій, і ви хочете поділитися з ними кількома відео на цю тему. Які найефективніші способи це зробити?

варіанти відповідей

Скласти плейліст на YouTube та надіслати посилання на нього колегам


Зробити підбірку відео та додати посилання на кожне окреме відео наприкінці презентації

Скласти плейліст на YouTube та надати посилання на нього наприкінці презентації

Надіслати посилання на кожне відео окремим імейлом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест