Діяльність учителя, змістом якої є таке керівництво діяльністю учнів у навчально-виховному процесі, яке забезпечує розвиток головних сфер його особистості.
Хто є суб’єктом педагогічної діяльності ?
Об’єктом педагогічної діяльності є:
Основні напрями реалізації діяльності вчителя:
Яка функція педагогічної діяльності має за мету розвивати уміння аналізувати, систематизувати, узагальнювати, класифікувати, оцінювати, структурувати явища, які досліджуються.
Стійка індивідуально специфічна система психологічних засобів, прийомів, навичок, методів і способів здійснення педагогічної діяльності це-
Учитель із таким стилем роботи уникає ситуацій прийняття рішень, передає ініціативу учням і колегам. Організацію і контроль діяльності учнів здійснює безсистемно, йому властиві нерішучість, вагання.
Емоційно забарвлений стереотип сприймання образу педагога у свідомості вихованців, колег, а також у масовій свідомості це-
Складові моделі ідеального вчителя:
Стан виснаження особистості, спричинений надмірними завданнями, що ставить природне чи професійне середовище та який характеризується зневірою у власній професійності, фізичною й емоційною втомою, почуттям нереалізованості -це
· Великий обсяг роботи, надмірна кількість обов'язків;
· Надконтроль, надвідповідальність;
· Відсутність результату або оцінки своєї праці;
· Низька оплата праці
відносять до:
Процес вигорання містить фаз:
Яка фаза професійного вигорання характеризується станом депресії, відчуттям пустоти, втомою?
Професійне вигорання містить чотири типи проявів:
Професії системи «людина-людина» свідчать, що ознаки синдрому вигорання мають
Процес взаємообміну інформацією за допомогою мови (усноі', писемної, внутрішньої), який відбувається за своїми внутрішніми законами, вимагає активної розумової діяльності та грунтується на певній систем/усталених норм це-
Засіб безпосередньої комунікації в присутності обох мовців чи обох сторін, яка відбувається завдяки сприйманій органами слуху артикуляції мовних звуків і розрахована на передавання інформації іншим людям з метою впливу на їхню поведінку й діяльність це-
Мовлення кількох осіб це-
Артикуляція,дикція,динаміка голосу це-
Рухи, що мають сигнальне значення; виражальні рухи головою, рукою у процесі комунікації це-
Паузи, покашлювання, сміх, позіхання, плач є засобами комунікації це-
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома