Р. Бредбері "Усмішка", Р. Шеклі "Запах думок".

Додано: 17 травня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 1001 раз
20 запитань
Запитання 1

У якій країні народився Рей Бредбері?

варіанти відповідей

Англія

Америка

Індія

Франція

Запитання 2

Який жанр твору "Усмішка"?

варіанти відповідей

оповідання

новела

повість

Запитання 3

У творі "Усмішка" черга до відомої картини вишикувалася для того, щоб...

варіанти відповідей

спалити її

помилуватись картиною

плюнути в неї

Запитання 4

У творі "Усмішка" Рей Бредбері змалював...

варіанти відповідей

зруйновану цивілізацію

дописемний період розвитку цивілізації

сучасне цивілізоване суспільство

міжгалактичну цивілізацію

Запитання 5

Під час свят люди...

варіанти відповідей

співали веселі пісні

прибирали майдани та вулиці міста

шматували та палили книжки на майдані

громили заводи та друкарні

Запитання 6

Про яку картину йде мова в оповіданні "Усмішка"?

варіанти відповідей

"Мадонна" Рафаеля

 "Мона Ліза" Леонардо да Вінчі

"Мадонна з дитям" Леонардо да Вінчі

Запитання 7

"....Слухайте оголошення, – мовив вершник. – Влада постановила, що сьогодні опівдні портрет на майдані буде віддано в руки тутешніх мешканців, аби вони могли взяти участь у.....

варіанти відповідей

святкуванні на честь художника, який створив цей шедевр


освячені картини

знищенні картини

святковому концерті

Запитання 8

Світ спав, осяяний місяцем. Том ... глибоко-глибоко зітхнув, потім, весь охоплений чеканням, розтиснув пальці... на його долоні ...

варіанти відповідей

була глибока рана

виблискував промінь ранкового сонця

лежала Усмішка

Запитання 9

Фінал оповідання "Усмішка" ....

варіанти відповідей

не дає надії на відродження людства

символізує надію на відродження суспільства

символізує погіршення становища людей і суспільства

дає надію на те, що знищену картину буде відновлено

Запитання 10

Том бачив маленьке тепле багаття і рідину, що кипіла в іржавій каструлі. То не була справжня кава. Її робили з _____________, що росли на луках за містом і продавали по пенні за чашечку.

варіанти відповідей

диких ягід

вишень

ячменю

квітів

Запитання 11

Головний герой твору Том...

варіанти відповідей

був сиротою

ріс у повній родині

мав тільки матір

Запитання 12

Більш за все люди ненавиділи...

варіанти відповідей

війну

свята

все, що пов'язане з минулим

Запитання 13

Кліві, герой оповідання Р.Шеклі "Запах думки", сів на планеті З_М_22, тому що..

варіанти відповідей

хотів здійснити екскурсію по планеті;


мав вивчити фауну планети;

 з його кораблем сталася аварія;

 мав дослідити повітря на планеті.

Запитання 14

З якою проблемою герой твору Р.Шеклі "Запах думки" зіткнувся в космосі?

варіанти відповідей

перестав працювати двигун


  корабель зіткнувся з метеоритом

на корабель напали космічні пірати

 зламалася система охолодження

Запитання 15

Що врятувало героя твору "Запах думки" від нападу тварини, схожої на вовка?

варіанти відповідей

він втратив свідомість

 

 вовк не був голодний

на вовка напала сильніша тварина

 він заліз на дерево

Запитання 16

З якою особливістю тваринного світу зіткнувся герой твору "Запах думки" на незнайомій планеті?

варіанти відповідей

шерсть тварин мінилася різними кольорами

 

 тварини були без очей і вух

 усі тварини мирно співіснували

 усі тварини були карликові на зріст

Запитання 17

Герой оповідання "Запах думки" не загинув на незнайомій планеті, тому що...

варіанти відповідей

знайшов поселення розумних істот


 заховався в печері до прибуття своїх

йому просто пощастило

 використав усю силу власного розуму

Запитання 18

Що врятувало героя від розлючених звірів?

варіанти відповідей

 вогонь

 

сонце

птах

Запитання 19

Читання чужих думок,передача їх на відстані називається...

варіанти відповідей

антипатія

телепатія

телепортація

Запитання 20

Яка тема об'єднує твори Рея Бредбері та Роберта Шеклі?

варіанти відповідей

опис війни

 

майбутнє людства

творчість і винахідливість окремих представників землян на далеких планетах

 пошуки свого місця у житті

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест