Радянський Союз. Особливості комуністичного тоталітарного режиму

Додано: 23 грудня 2022
Предмет: Всесвітня історія, 10 клас
Тест виконано: 102 рази
14 запитань
Запитання 1

За яким паном було сформовано СРСР та хто був ініціатором цього плану? Оберіть вірні відповіді.

варіанти відповідей

автономізації

федералізації

конфедерації

Сталін

Ленін

Грузія

Запитання 2

Форма державного устрою, за якої республіки, штати, землі тощо, які входять до складу союзної держави, зберігають частину своїх прав, мають власні конституції, законодавчі, виконавчі, судові органи

варіанти відповідей

Конфедерація

Федерація

Автономія

Запитання 3

Добровільне об’єднання людей, що вносять матеріальні засоби для спільної господарської діяльності

варіанти відповідей

Індустріалізація

Кооперація

Колективізація

Неп

Запитання 4

Оберіть характерні заходи для нової економічної політики:

варіанти відповідей

державні підприємства об’єднувалися в трести і переводилися на госпрозрахунок, деякі з них поверталися колишнім власникам

націоналізація промисловості

запроваджувалася обов'язкова трудова повинність

упроваджувалася нова конвертована грошова одиниця — червінець, забезпечений золотом

призупинення політичних судових процесів над опозицією

активізація антирелігійної кампанії

дозволялася оренда землі і застосування найманої праці

запроваджувалася продрозкладка

Запитання 5

Оберіть варіанти відповідей які вказують на позитивні зміни після запровадження непу:

варіанти відповідей

швидко відновлювалися сільське господарство, промисловість, транспорт

відбувалося соціальне розшарування населення

відроджувалася торгівля

підвищувалася продуктивність праці робітників

висилення за кордон найвизначніших представників інтелігенці

формування партійно-радянської номенклатури

Запитання 6

 Оберіть складові комуністичного тоталітарного режиму:  

варіанти відповідей

ізоляція держави від зовнішнього світу

демілітаризація

панування однопартійної системи

формування опозиції

державний контроль над засобами масової інформації

приватизація власності

створення виправно-трудових таборів

Запитання 7

 Оберіть діяча, котрий вів боротьбу за владу в партії і державі із Й. Сталіним: 

варіанти відповідей

Л. Троцький

О. Риков

М. Бухарін

Л. Камєнєв

Запитання 8

За рахунок яких ресурсів Сталіну вдавалося здійснювати індустріалізацію? Оберіть варіанти відповідей, що вказують на ці ресурси. 

варіанти відповідей

праця ув’язнених ГУЛАГу

допомога європейських країн

ентузіазм робітників

надходження від сільського господарства

надходження від колоній

продаж дорогоцінних речей за кордон

надходження від нових галузей промисловості хімічної, авіаційної

Запитання 9

 Оберіть варіанти відповідей, що вказують на складові колективізації: 

варіанти відповідей

розкуркулювання, позбавлення громадянських прав і виселення в Сибір заможних селян

позбавлення селян прав розпоряджатися вирощеною продукцією через обов’язкові поставки державі за значно нижчими цінами, ніж ринков

технічне забезпечення сільськогосподарського виробництва

примусове усуспільнення землі, засобів виробництва, худоби

створення приватних фермерських господарств

створення умов для зміцнення селянства як складової всього радянського суспільства

Запитання 10

 Що стало наслідком політики колективізації?

варіанти відповідей

Голодомор

занепад експорту зерна

розпад колгоспної системи

призупинення індустріалізації

Запитання 11

З чиєї ініціативи було створено СЛОН в рамках репресивної системи ГУЛАГ?

варіанти відповідей

Й. Сталіна

Ф. Дзержинського

С. Кірова

В. Леніна

Запитання 12

Хто був реальним кандидатом на посаду генерального секретаря партії замість Й. Сталіна ?

варіанти відповідей

М. Томський

С. Кіров

Г. Зінов’єв

О. Риков

Запитання 13

Прийняття Конституції СРСР відбулося:

варіанти відповідей

січень 1924 р.

грудень 1922 р.

лютий 1931 р.

грудень 1927 р.

Запитання 14

1937-1938 рр. ввійшли в історію СРСР під назвою:

варіанти відповідей

великий прорив

великий терор

великий перелом

велика депресія

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест