Ранкові зустрічі у початковій школі

Додано: 24 жовтня 2021
Предмет: , 2 клас
Тест виконано: 73 рази
12 запитань
Запитання 1

Як називається метод, який допомагає об'єднати академічний та соціальний аспекти навчання таким чином , щоб допомогти вчителям та учням бути відповідальнішими один перед одним, бути відкритими та доброзичливими:


варіанти відповідей

Спільна робота;

Взаємодовіра;

Ранкова зустріч

Ранковий промінь

Запитання 2

Мета ранкових зустрічей:


варіанти відповідей

збір і переробка інформації про навколишній світ;

усвідомлення особистісного сенсу та соціальної значущості культурних цінностей і людського досвіду, процесів і явищ навколишньої дійсності;

виховати кожного учня високоморальної, гармонійно розвиненою особистістю з науково-матеріалістичним світоглядом, гуманістичною спрямованістю, творчо активної й соціально зрілої. 

створити умови для розвитку соціальних, психологічних, комунікативних, емоційних вмінь та навичок, формувати морально-етичні цінності;

Запитання 3

Ранкова зустріч орієнтована на:


варіанти відповідей

на активну взаємодію вчителя та учня;

 на роботу вчителя, подолання ним особистісних проблем та перешкод у роботі з дітьми;

на якісне здійснення навчально-виховного процесу;

 на дитину, на її потреби та інтереси, можливості та вже набуті знання.

Запитання 4

Скільки хвилин,кожного дня, вчителі присвячують на проведення ранкової зустрічі:


варіанти відповідей

5-10;

20-25;

10-15;

15-20

Запитання 5

Ранкова зустріч розпочинається із :

варіанти відповідей

привітання;

запрошення;

 бесіди;

ранкової зарядки

Запитання 6

Із скількох основних компонентів складається ранкова зустріч:

варіанти відповідей

двох;

трьох

чотирьох

п’ятьох.

Запитання 7

Важливий компонент ранкової зустрічі, під час якого учні висловлюють свої власні ідеї, почуття, а також обмінюються важливою для них інформацією та досвідом, називається:

варіанти відповідей

обмін інформацією;

досвід школяра;

відкритий світ;

інформаційна сітка.

Запитання 8

Який компонент ранкової зустрічі передбачає можливості для кожного учня відчувати зацікавлене ставлення до себе, заохочення, увагу і повагу, розуміння успіхів і невдач, забезпечує психологічно повноцінні умови для його особистісного зростання:

варіанти відповідей

вітання;

обмін інформацією;

групове заняття;

щоденні новини.

Запитання 9

Метою групового заняття є:

варіанти відповідей

соціалізація індивіда;

 виявлення лідерів групи;

 

об’єднання, згуртування групи;

утвердження статусу вчителя у класі.

Запитання 10

Завершальний елемент ранкової зустрічі:

варіанти відповідей

ранкова зарядка;

обмін інформацією;

щоденні новини;

групове заняття.

Запитання 11

Щоденні новини НЕ містять:

варіанти відповідей

коротке повідомлення, складене вчителем (або під його керівництвом), яке вивішується таким чином, щоб всі могли його прочи­тати;

короткі усні оголошення;

різноманітні завдання, залежно від віку дітей.

особисту інформацію про вчителя та учнів класу;

Запитання 12

До групового заняття НЕ відноситься:

варіанти відповідей

спільні ігри;

завдання кооперативного характеру;

індивідуальна робота учня;

проблемна ситуація, на вирішення якої потрібно докласти зусиль кожному члену групи.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест