19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Рецептори, органи чуття та їхнє значення

Додано: 8 квітня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 31 раз
20 запитань
Запитання 1

Вкажіть, яка властивість сенсорних систем забезпечує їхню здатність пристосовуватись до інтенсивності подразника:

варіанти відповідей

спеціалізація

низький поріг чутливості

адаптація

провідність

збудливість

Запитання 2

Аналізатор - це:

варіанти відповідей

рецептор

орган чуття

рецептор та чутливий нерв

рецептор, чутливий нерв та зона кори головного мозку

Запитання 3

Родопсином називають:

варіанти відповідей

гормон, що регулює обмін речовин

білок, який бере участь у фотосинтезі

пігмент, що міститься у паличках сітківки ока

пігмент, що міститься у колбочках сітківки ока

Запитання 4

Вкажіть, яка структура ока виконує роль діафрагми:

варіанти відповідей

рогівка

зіниця

скловидне тіло

сітківка

райдужка

Запитання 5

Вкажіть, чим заповнена порожнина зовнішнього вуха:

варіанти відповідей

повітрям

водою

вакуумом

сіркою

нічим

Запитання 6

Що потрібно зробити, якщо чуєш гучний звук:

варіанти відповідей

випити води

відкрити рота і ковтнути слину

глибоко вдихнути

закрити очі

закрити рота

Запитання 7

Де в організмі людини розміщений вестибулярний апарат:

варіанти відповідей

у середньому вусі

у слуховому проході

у зовнішньому вусі

у внутрішньому вусі

Запитання 8

Вкажіть, які рецептори називають пропріоцептивними:

варіанти відповідей

рецептори шкіри

рецептори скелетних м'язів

рецептори внутрішніх органів

рецептори серцево-судинної системи

Запитання 9

Яку функцію виконує оптична система ока людини:

варіанти відповідей

захист рогівки від механічних ушкоджень

заломлює світлові промені, фокусує їх на сітківці

забезпечує розрізнення кольорів

поглинає світлові промені

рухає оком

Запитання 10

Де розташована центральна частина зорового аналізатора:

варіанти відповідей

у задній центральній звивині тім'яної долі

у передній центральній звивині лобної долі

у скроневій долі

у спинному мозку

Запитання 11

У якій кістці черепа людини розміщені стремінце, молоточок та коваделко:

варіанти відповідей

виличній

верхній щелепі

нижній щелепі

клиноподібній

скроневій

Запитання 12

Оберіть частини вестибулярного апарату людини:

варіанти відповідей

завитка

півколові канали

овальний мішечок

круглий мішечок

кортіів орган

євстахієва труба

Запитання 13

Вкжіть, на якій мембрані розміщений звукосприймаючий апарат:

варіанти відповідей

рухливій

основній

базальній

додатковій

пружній

Запитання 14

Виберіть ділянку язика, що є найбільш чутливою до солодкого:

варіанти відповідей

корінь язика

кінчик язика

краї язика

центральна частина язика

весь язик

Запитання 15

Поясніть, за яких умов виникає відчуття дотику:

варіанти відповідей

при постійній дії подразника

при короткочасній дії подразника

при високій частоті зміни сили подразника

при дії на велику площу поверхні шкіри

при одночасній дії кількох подразників

Запитання 16

Поясніть, за яких умов виникає відчуття тиску:

варіанти відповідей

при постійній дії подразника

при короткочасній дії подразника

при висркій частоті зміни сили подразника

при дії на велику площу поверхні шкіри

при одночасній дії кількох подразників

Запитання 17

Поясніть, за яких умов виникає відчуття вібрації:

варіанти відповідей

при постійній дії подразника

при короткочасній дії подразника

при дії подразника на велику площу шкіри

при високій частоті зміни сили подразника

Запитання 18

Оберіть, які хвороби зорової сенсорної системи пов'язані з порушенням оптичної системи ока:

варіанти відповідей

кон'юнктивіт

астигматизм

косоокість

катаракта

далекозоркість

Запитання 19

назвіть елементи, що обмежують середнє вухо:

варіанти відповідей

барабанна перетинка

основна мембрана

покривна мембрана

перетинка овального вікна

вушна раковина

Запитання 20

Які чотири елементарні смакові відчуття є загальнопринятими:

варіанти відповідей

солоне

солодке

їдке

кисле

гостре

гірке

бридке

холодне

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест