(від лат. «виголошую») — елемент культури, спосіб впливу на споживача, щоб з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби це….
За спрямованістю розрізняють рекламу:
Вплив рекламних засобів за характером може бути:
Реклама, яка охоплює торгівельний заклад або населений пункт це -
Реклама, яка в масштабах охоплює одну державу це -
Зовнішня реклама це -
Інформація, яка покликана зменшувати інтерес до того чи того продукту, компанії це -
Яка суть поняття «реклама»?
Яке основне завдання реклами?
Що регулює Закон України «Про рекламу»?
Які чинники впливають на поведінку людини в рекламному середовищі?
Яка послідовність процесу сприйняття рекламного звернення?
Який зі способів посилення впливу рекламного звернення найефективніший?
Яка послідовність психологічного впливу реклами на потенційного покупця?
Яка основна мета торговельної реклами?
Які основні функції торговельної реклами?
Що означає поняття «рекламні засоби»?
Які з названих засобів торговельної реклами належать до зовнішньої реклами?
Що означає поняття «комерційна реклама»?
Які із наведених засобів належать до засобів зовнішньої реклами в магазині?
Які є переваги зовнішньої реклами?
Із яких структурних елементів складається рекламний текст?
Яке основне призначення рекламних покажчиків у магазині?
Усна реклама – це реклама ... .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома