Реклама

Додано: 26 листопада
Предмет:
24 запитання
Запитання 1

(від лат. «виголошую») — елемент культури, спосіб впливу на споживача, щоб з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби це….

варіанти відповідей

Презентація

Реклама

Бренд

Запитання 2

За спрямованістю розрізняють рекламу:

варіанти відповідей

комерційну та соціальну

соціальну та креативну

індивідуальну та масову

Запитання 3

Вплив рекламних засобів за характером може бути:

варіанти відповідей

соціальну та креативну

політичним та просвітницьким

індивідуальним та масовим

Запитання 4

Реклама, яка охоплює торгівельний заклад або населений пункт це -

варіанти відповідей

Регіональна

Локальна

Міжнародна

Запитання 5

Реклама, яка в масштабах охоплює одну державу це -

варіанти відповідей

Загальнонаціональна 

Локальна

Регіональна

Запитання 6

Зовнішня реклама це -

варіанти відповідей

кіно, відео, телебачення

Плакати, афіші, листівки, буклети, каталоги

Білборди, плазмові екрани, транспаранти,вказівники,панно,вивіски та вітрини магазинів

Запитання 7

Інформація, яка покликана зменшувати інтерес до того чи того продукту, компанії це -

варіанти відповідей

Антиреклама

Білборд

Реклама

Запитання 8

Яка суть поняття «реклама»?

варіанти відповідей

Спеціальна інформація про осіб, товари, послуги або суспільний рух, яку поширюють у будь-якій формі та в будь-який спосіб.

Комплекс засобів, що їх застосовує товаровиробник або посередник для інформування споживачів про товари та послуги.

Інформація, одержана на основі маркетингових досліджень.

Створення рекламного продукту.

Запитання 9

Яке основне завдання реклами?

варіанти відповідей

Інформування споживачів про зміни у розміщенні виробничих підприємств.

Інформування споживачів про товар, його якість, ціну і способи використання та сервісне забезпечення.

Творче використання рекламної дії на людину з метою стимулювання попиту на товари і послуги.

Інформування про існування певних видів послуг.

Запитання 10

Що регулює Закон України «Про рекламу»?

варіанти відповідей

Правовідносини, пов’язані з інформацією про соціальні події в Україні.

Діяльність політичних партій та релігійних і громадських організацій в Україні.

Правовідносини між виробником і споживачем реклами.

Правові відносини, що виникають у процесі створення та поширення реклами в Україні.

Запитання 11

Які чинники впливають на поведінку людини в рекламному середовищі?

варіанти відповідей

Люди, погодні умови, погляди, переконання, досвід і ставлення до різних речей.

Виробництво, товари, досвід і речі.

Люди, погляди, виробники та середовище.

Колір, форма, зображення в рекламі та ступінь новизни рекламного звернення.

Запитання 12

Яка послідовність процесу сприйняття рекламного звернення?

варіанти відповідей

Запам’ятовування змісту, усвідомлення, надання переваги рекламованій продукції і купівля.

Запам’ятовування змісту, надання переваги і підтвердження прийнятого рішення про купівлю та активний вилив на поведінку всієї цільової групи.

Усвідомлення змісту, доброзичливе ставлення і купівля.

Запам’ятовування змісту, надання переваги і купівля.

Запитання 13

Який зі способів посилення впливу рекламного звернення найефективніший?

варіанти відповідей

Збільшення кількості підтверджувальних аргументів на користь об’єкта реклами.

Поліпшення запам’ятовування інформації, забезпечення позитивного ставлення покупця до реклами.

Демонстрація продукту високої якості й унікальних можливостей виробу.

Збільшення кількості рекламних контактів, підвищення рівня обробки інформації.

Запитання 14

Яка послідовність психологічного впливу реклами на потенційного покупця?

варіанти відповідей

Привертання уваги, емоційна і розумова реакція.

Привертання уваги, підтримання зацікавленості, переконання і прийняття рішення (дія).

Зосередження уваги, тлумачення інформації і переконання.

Забезпечення позитивного ставлення до інформації, спонукання до дії (купівля).

Запитання 15

Яка основна мета торговельної реклами?

варіанти відповідей

Максимально сприяти продажу товарів.

Популяризувати виробництво товарів.

Інформувати споживачів про підприємства – виробників товарів.

Повідомлення про спеціальні акції і рекламні кампанії.

Запитання 16

Які основні функції торговельної реклами?

варіанти відповідей

Впливати на розширення обсягів виробництва товарів широкого вжитку та їх якість за допомогою різних засобів реклами.

Інформувати споживачів про розміщення підприємств – виробників товарів.

Пропаганда власне товарів, привертання уваги споживачів до конкретних товарів, упровадження нових товарів у побут.

Пропаганда власне товарів, місць та умов їх продажу.

Запитання 17

Що означає поняття «рекламні засоби»?

варіанти відповідей

Товари, робота, послуги та цінні папери.

Засоби, що їх використовують, аби довести рекламу до споживача в будь-якій формі та у будь-який спосіб.

Форми доведення до споживача реклами товарів і послуг.

Розповсюдження реклами будь-якими засобами, виробництво реклами, товари і послуги.

Запитання 18

Які з названих засобів торговельної реклами належать до зовнішньої реклами?

варіанти відповідей

Муляжі, макети і манекени.

Рекламні щити, панно, афіші і транспаранти.

Рекламні сувеніри, манекени і зразки товарів.

Рекламні звернення, об’яви і повідомлення.

Запитання 19

Що означає поняття «комерційна реклама»?

варіанти відповідей

Інформація державних органів і громадських організацій про здоровий спосіб життя і безпеку населення.

Доведення до споживачів комерційної інформації безпосередньо на місці продажу.

Доведення комерційної інформації рекламодавця до споживачів із метою збільшення обсягу продажу товарів і отримання прибутку та стабілізації становища фірми на ринку.

Інформація рекламодавця про обсяг товарів, що виготовив відповідний виробник, і його місцезнаходження та умови праці.

Запитання 20

Які із наведених засобів належать до засобів зовнішньої реклами в магазині?

варіанти відповідей

Рекламні покажчики, афіші та рекламна викладка товарів.

Білборди, постери, афіші, фірмові блоки, зовнішні вітрини і зовнішнє оформлення магазину.

Рекламні щити, об’яви, афіші, рекламна викладка та інтер’єр магазину.

Панно, рекламні покажчики, інтер’єр магазину і рекламна викладка товарів.

Запитання 21

Які є переваги зовнішньої реклами?

варіанти відповідей

Висока частотність, широке охоплення аудиторії, відносно невисока вартість одного контакту.

Під впливом атмосферних явищ різко знижується якість зображень на щитах.

Носії зовнішньої реклами потребують постійного контролю щодо відсутності на них пошкоджень.

Тривалі строки, необхідні для проведення кампанії.

Запитання 22

Із яких структурних елементів складається рекламний текст?

варіанти відповідей

Інформація про товари.

Зміст інформації та зображення і зміст.

Заголовок, пояснення і завершення.

Слоган (заголовок), зачин (підзаголовок), інформаційний блок, ехо-вираз (останній штрих) і довідкові дані.

Запитання 23

Яке основне призначення рекламних покажчиків у магазині?

варіанти відповідей

Прискорювати продаж товарів.

Регулювати потоки покупців та орієнтувати їх щодо розміщення відділів і секцій.

Інформувати про товар.

Надавати інформацію про властивості товарів.

Запитання 24

Усна реклама – це реклама ... .

варіанти відповідей

з метою розширення обсягів реалізації певних товарів, популяризації нових товарів;

яка звертає увагу покупців на розміщення товарів у торговельній залі (відділах і секціях) і надання додаткових послуг;

за якої продавець-консультант, маючи можливість індивідуально спілкуватися, оцінює характер покупця, визначає метод підходу до нього; вислуховує покупця і визначає мотиви купівлі;

спрямована на надання додаткових послуг.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест