Спосіб впливу на споживача , у перекладі з лат.-"виголошую"
Комплекс уявлень, асоціацій, емоцій,ціннісних характеристик про продукт або послугу-це...
За спрямованістю розрізняють рекламу:
Вплив рекламних засобів за характером може бути:
Локальна реклама охоплює торгівельний заклад або населений пункт
Регіональна реклама в масштабах охоплює одну державу
До засобів розповсюдження реклами відносять:
Найцінніший текст реклами зазначається в середині рекламного звернення
Білборди, плазмові екрани, транспаранти,вивіски магазинів - це:
У рекламних слоганах, текстових коментарях, музичному супроводі реклам використовують народну творчість
Обери приклади соціальної реклами
До якого типу реклами належить дане зображення?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома