Який хлопець із цікавості прийшов подивитися на НЕЇ?
Коли зібралась черга, щоб подивитися на НЕЇ?
Де зібрались люди, щоб подивитися на НЕЇ?
Як звали того, хто заступився в черзі за героя?
Що треба було робити, коли подивишся на НЕЇ?
Який напій продавали біля черги?
З чого був напій, який продавали?
На чому раніше, думають, був намальований оригінал?
Скільки років, кажуть, їй?
Якого року відбувалися події?
Що заборонено робити з НЕЮ?
Що ненавидять люди?
Від чого світяться поля?
В який день неділі відбуваються події?
Як захисник героя називає дійство, на якому присутні люди з черги?
Який останній екземпляр техніки бачив герой?
Про що це? "Було в ній і дещо добре".
Закінчити речення. "Хтось з доброю душею, що зможе повернути нам невелику частку цивілізації - таку, щоб ми могли жити ...
Що зробив герой, коли знищили картину?
Що залишилося в руці у героя?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома