Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання.
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу.
Співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи.
Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії.
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи.
Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем.
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за поданою ознакою.
Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження.
Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них.
Працює з інформацією з допомогою цифрових пристроїв за інструкцією.
Українська мова
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле.
Читає вголос цілими словами, усвідомлено.
Відповідає на запитання за змістом прочитаного, усно передає свої враження, вподобання.
Будує речення, переказує, бере участь у короткому діалозі.
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки.
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа.
Володіє навичками додавання і віднімання чисел.
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення.
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок.
Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури.
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами.
Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними.
Називає і описує явища, які відбуваються в природі.
Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи.
Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря).
Називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів.
Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова).
Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю.
Розповідає свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших.
Розпізнає першочергові та другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання.
Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я.
Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома