30 вересня о 18:00Вебінар: Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Річард Бах, "Чайка Джонатан Лівінґстон" (третя частина)

Додано: 7 травня
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
Тест виконано: 463 рази
12 запитань
Запитання 1

Чому, на думку Джонатана, молодий Флетчер був ідеальним учнем?

(кілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

він мав силу;

він мав хист до польоту;

він мав бажання вчитися;

він мав хороше здоров'я і треноване тіло.

Запитання 2

"За три місяці у Джонатана з'явилося ще ... учнів". Скільки учнів-вигнанців доєдналося до Флетчера? 

варіанти відповідей

4;

5;

6;

7.

Запитання 3

"Усі були Вигнанцями, бо їх захопила нова дивна ідея – ...". Яка ідея так захопила чайок, що вони стали Вигнанцями зі Зграї?

варіанти відповідей

літати заради того, щоб відчути радість польоту;

літати так, як навчився літати Джонатан;

літати, як Флетчер;

показати свою майстерність Джонатану і Флетчеру;

Запитання 4

Минув лише місяць, а Джонатан вирішив, що він з учнями може повертатися до Зграї. Як учні сприйняли цю звістку?

(кілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

Вони не були готові;

Учні Джонатана вважали, що їх не приймуть, бо вони Вигнанці;

Вони вважали, що не треба летіти туди, де їм не раді;

Учні теж так вважали й давно чекали на цю пропозицію - відвідати Зграю, щоб показати свою майстерність у польоті.

Запитання 5

Як Зграя зустріла повернення Вигнанців?

(кілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

Молодих чайок цікавило питання, де Вигнанці навчилися так літати;

Старійшина наказав не зважати на них;

Вигнанцям були раді, бо вони показали свою небачену майстерність;

Усі були вражені, бо Вигнанці не побоялися порушити Закон, який гласив, що Вигнанці не можуть повернутатися до Зграї.

Запитання 6

Що сталося за місяць після Повернення Джонатана з учнями до Зграї?

варіанти відповідей

Їм наказали покинути рідний берег, щоб не спокушати молодих чайок і собі спробувати так політати

Їх навідали батьки й почали просити покинути це дивне заняття та повернутися додому;

До них лише через місяць почали придивлятися інші чайки;

перша чайка зі Зграї переступила межу й попросила дозволу навчатися разом з іншими.

Запитання 7

"Єдиний справедливий закон – це..., – відповів Джонатан. – Іншого закону немає". Який закон був для Джонатана дійсно єдиним і справедливим?

варіанти відповідей

Закон вільного польоту;

Закон вибору;

Закон Зграї;

Закон шляху до свободи.

Запитання 8

На думку Джонатана, зміни в житті чайки відбуваються тоді, коли ...

варіанти відповідей

її виженуть зі Зграї;

коли треба самій собі здобувати їжу;

коли вона побачить, що інші живуть цікавіше й краще;

коли вона зрозуміє, хто вона є, для чого народилась, і почне доводити це на ділі.

Запитання 9

Чому Флетчер мало не загинув під час тренувального польоту?

варіанти відповідей

його швидкість була надто великою;

не розрахував свої сили під час польоту;

рятував мале чаєня;

злетів надто високо.

Запитання 10

Після чудесного повернення до життя Флетчера інші чайки почали справді вважати, що Джонатан - ...

варіанти відповідей

цілитель, який може повернути до життя навіть безнадійних;

диявол і з'явився на погибель Зграї;

дуже вміла чайка, талановита у всьому;

Син Великої Чайки.

Запитання 11

Що Джонатан називав любов'ю?

варіанти відповідей

бажання бачити когось щодня, милуватися ним;

бажання допомагати іншому та підтримувати його в життєвих негараздах;

бачити в інших добро і допомагати їм, щоб вони могли збагнути свою істинну сутність

дати іншому можливість жити так, як хоче того він сам.

Запитання 12

Джонатан розтанув у повітрі. Трохи згодом Флетчер зрозумів...

варіанти відповідей

що тепер він єдиний Учитель у Зграї, і це йому дуже лестило;

що меж не існує. Треба самовдосконалюватись і передавати свої знання іншим, можливо, навіть Джонатану;

що він ще не зовсім готовий до того, щоб навчати інших;

що навчання - це дуже важка щодення праця, яку тепер має виконувати замість Джонатана він.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест