Річард Бах. Повість-притча "Чайка Джонатан Лівінгстон"

Додано: 19 травня 2023
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
Тест виконано: 175 разів
11 запитань
Запитання 1

Назвіть жанр твору Р. Баха "Чайка на ім'я Джонатан Лівінгстон".

варіанти відповідей

повість-притча

казка-притча

притча

роман

Запитання 2

Що найбільше любив робити Джонатан Лівінгстон?

варіанти відповідей

їсти

подорожувати

літати

Запитання 3

Кого зустрів Джонатан на небесах?

варіанти відповідей

альбатросів

чайок

пеліканів

Запитання 4

Завдяки яким якостям, Джонатан досяг досконалості у польотах?

варіанти відповідей

самоконтролю та витривалості

удачі та фарту

бажання слави

Запитання 5

Що Джонатан зробив вперше як чайка?

варіанти відповідей

Зміг знайти їжу у повітрі

Навчився робити фігури вищого пілотажу

Навчився розмовляти

Запитання 6

Що таке небеса на думку Чіанга?

варіанти відповідей

Досягнення досконалості

Безмежність простору

свобода

мрія

Запитання 7

Що мучило Чайку, коли він став вигнанцем?

варіанти відповідей

Що батьки залишились в Зграї

Що чайки не захотіли повірити в радість польоту

Що він залишився один

Запитання 8

Чого бажав досягти Джонатан?

варіанти відповідей

виключного вміння ловити рибу

уміння досягати найбільшої швидкості при польотах

захоплення та поклоніння Зграї

Запитання 9

Як вчинила Зграя з Джонатаном?

варіанти відповідей

подякувала за його завзяття та мужність

вигнала із сім'ї Чайок, із Зграї

поставила вимогу припинити польоти

Запитання 10

"Ми з твоєї Зграї, Джонатане, ми твої брати... Ми прилетіли, щоб покликати тебе вище, щоб покликати тебе додому..." Хто з таким словами звернувся до Джонатана

варіанти відповідей

два пелікана

дві чайки

два альбатроси

Запитання 11

Виберіть ознаки притчі у творі:

варіанти відповідей

анімалізм, символізм, алегоричність, філософічність

алегоричність, філософічність, велика кількість персонажів

анімалізм, символізм, алегоричність, реалістичність

символізм, алегоричність, філософічність, гуманізм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест