Річна контрольна робота 11 клас

Додано: 22 травня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 1010 разів
24 запитання
Запитання 1

Проблематика трагедії Гете "Фауст"

варіанти відповідей

батьки та діти

моральний вибір

духовний стан людства

війна та мир

сенс буття особистості

Запитання 2

Пошук героєм сенсу життя - це основна тема


варіанти відповідей

"Старий та море"

"Перевтілення"

"Фауст"

" Скляний равлик"

"Стариган з крилами"

Запитання 3

Встановіть послідовність подій "Перевтілення"

А Грегор поранив рот, коли повертав ключ

Б Спустошення кімнати Грегора

В Батько виганяє Грегора з кімнати, кидаючи в нього яблуками

Г Повірений в будинку Грегора

Д Усі троє поїхали за місто електричкою на природу



варіанти відповідей

Г А В Б Д

Г А Б В Д

Г Б В А Д

Г Д А Б В

Запитання 4

Проблеми, які висвітлюються в повісті-антиутопії "Колгосп тварин"


варіанти відповідей

деградація людини в умовах функціонування тоталітарної системи

духовна сутність людей

людина та природа

моральний вибір та відповідальність

перетворення мислячої людини на істоту

кохання в житті людини

Запитання 5

Встановіть послідовність подій трагедії "Фауст"

1. Угода Фауста з Мефістофелем

2. Зустріч з Маргаритою

3. Угода між Господом та Мефістофелем

4. Духовне спасіння Маргарити

5. Ніч трагічних роздумів

варіанти відповідей

1 2 3 4 5

2 3 1 4 5

3 5 1 2 4

1 3 5 2 1 4

Запитання 6

Вірш Г. Аполінера, в якому звучить протест проти війни, жорстокості, убивств


варіанти відповідей

"Міст Мірабо"

"Лорелея"

"Зарізана голубка і водограй"

"Дзвони"

"Пісня нелюбого"

Запитання 7

Встановіть відповідність: герой - цитата

1.Грегор Замза 2. Сантьяго 3.Пелайо 4 Бекир

А. Він тільки те й робив, що знищував їх( крабів), а на світанку йому довелося винести і викинути в море цілий кошик цих істот.

Б. Це був молодик у джинсах, блакитній сорочці та темному піджаку. У руці тримав дощовик та маленьку коробочку, загорнуту в золотий папір і зверху перев'язану стрічечкою. 

В. Якби я не тримався місця через батьків, то давно б кинув його; пішов би просто до шефа й сказав би йому геть усе, що думаю. 

Г. Він був кощавий, виснажений, потилицю його поорали глибокі зморшки, на обличчі темніли коричневі плями нешкідливого нашкірного раку, що з'являються від сонячного проміння...

Д. Тягнулася вже четверта доба, відколи в роті не було ні краплини води, ні крихти хліба. Про хліб він не думав, йому дуже хотілося пити.


варіанти відповідей

1Б 2В 3Д 4Г

1В 2Д 3Б 4Д

1В 2Г 3А 4Д

1Д 2Г 3Б 4Д

Запитання 8

Повість-антиутопія "Колгосп тварин" розкриває сутність тоталітарної системи. Назвіть ознаки системи, які просліджуються в творі:


варіанти відповідей

силові методи захоплення та утримання влади

низький рівень життя громадян, злидні

усі щасливі та задоволені життям

тяжкі умови праці

в усіх рівні права та можливості

право на особисте життя та власний вибір

неправдива інформація та статистика

Запитання 9

Твір, в якому автор намагається застерегти німецький народ від участі в жорстоких злочинах гітлерівського режиму

варіанти відповідей

"Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."

"Фуга смерті"

"Матінка Кураж та її діти"

"Життя Галілея"

"Пісня німецької матері"

Запитання 10

Встанови відповідність: герой - цитата (А. Камю "Чума")

1. Лікар Ріє 2. Воротар Мішель 3. Отець Панлю 4. Жан Тарру

А. Довгий, сухорлявий, у заширокому одязі. В роті ще збереглося кілька нижніх зубів, зате верхні геть повипадали.

Б. Оселився в Орані за кілька тижнів перед незвичайними подіями і мешкав в одному з найбільших готелів у центрі міста.Життєрадісний, з незмінною усмішкою на устах, він, здавалось, був душею всіх доступних розваг, але аж ніяк не їхнім невільником. 

В. Мав блискучі очі і важко дихав. Ненароком занедужав і вийшов подихати свіжим повітрям. Проте під час прогулянки в нього почалися різкі болі в шиї, під пахвами й у пахвинах, що довелося повернути назад

Д. Він пробував подумки зібрати всі свої знання про це захворювання. Але в пам'яті безладно спливали цифри, і він твердив нишком, що історії відомо десятків зо три епідемій чуми, які забрали сто мільйонів душ. 

Г. Вельми вчений і войовничий єзуїт, тішиться пошаною навіть серед людей, байдужих до віри. 


варіанти відповідей

1Б 2А 3Г 4Д

1Д 2В 3Г 4А

1Д 2В 3Г 4Б

1Д 2А 3Г 4В

Запитання 11

З якою мистецькою добою пов’язано символіку у творі «Подорожній, коли прийдеш у Спа…»:


варіанти відповідей

Класицизм

Античність

Середньовіччя

Відродження

Просвітництво

Запитання 12

"Подорожній, коли ти прийдеш і Спа...". Яка фраза , як вважав герой твору, буде написана біля школи на камені проти його імені?


варіанти відповідей

Подорожній, коли ти прийдеш у Спа....

Зупинив війну

Пішов на війну й не повернувся

Пішов зі школи на фронт і поліг за…

Проявив мужність та героїзм

Запитання 13

Які художні образи не згадані в оповіданні "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." 


варіанти відповідей

Медея

Посейдон

Зевс

Гермес

Геракл

Ясон

Запитання 14

Вкажіть твір, в якому розкривається тема депортації кримських татар

варіанти відповідей

"Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."

"Фуга смерті"

"До останнього подиху"

"Матінка Кураж та її діти"

"Діти Ноя"

"Хлопчик у смугастій піжамі"

Запитання 15

Хто з авторів пов'язаний з Україною?  


варіанти відповідей

Генріх Белль та Бертольд Брехт

Бертольд Брехт та Пауль Целан

Пауль Целан та Генріх Белль

ніхто

Запитання 16

Образ Суламіф, яку згадує Пауль Целан у «Фуга смерті» автор взяв із книги:


варіанти відповідей

«Псалми Давидові»

«Пісня над піснями»

«Фауст»

«Приповідки Соломонові»

"Книга Екклезіаста"

Запитання 17

Головна тема у «Фуга смерті»


варіанти відповідей

Зображення страхіть Другої світової війни

Оспівування кохання до Суламіф та Маргарити

Відображення трагедії єврейського народу 20 столітті - Голокосту

Жахливі умови виживання в німецьких концтаборах

Запитання 18

Термін «втрачене покоління» вперше використала американська письменниця Г. Стайн, а завдяки кому він увійшов у широкий обіг?


варіанти відповідей

Г. Аполінер

Г. Маркес

Е. Хемінгуей

П. Целан.

М. Павич

Запитання 19

Художній прийом «метод айсберга» та «телеграфний стиль належит


варіанти відповідей

М. Павичу

Г. Маркесу

Е. Хемінгуею

Б. Брехту

Дж. Орвеллу

Запитання 20

В яких словах Сантьяго "Старий і море" втілено кодекс честі письменника?


варіанти відповідей

Не можна, щоб людина доживала віку в самотині

Безглуздо втрачати надію

Людина створена не для поразки. Людину можна знищити, але здолати не можна

Я покажу їй ( рибині) на що здатна людина й що вона може знести

Все-таки добре, що нам не треба замірятися вбити сонце, місяць чи зорі

Запитання 21

Відновіть послідовність "Стариган з крилами"

А Священнику Ангел не сподобався

Б Дивна істота на подвір'ї

В Хвороба хлопчика та Ангела на віспу

Г За зиму Ангел почав оклигувати

Д Елісенда полегшено зітхнула

Е Ангел - джерело збагачення


варіанти відповідей

Б А Е Г Д В

Б А Е Г В Д

Б А Е В Г Д

А Б Е В Г Д

Запитання 22

Який висновок зробив отець Гонзага після огляду надприродного створіння?


варіанти відповідей

що нічого в жалюгідній зовнішності старого не свідчило про велич і гідність ангела

що ангела необхідно терміново показати єпископові

що старий - це звичайна людина

що небесне створіння повинне знаходитися в церкві

надати старому належний догляд

Запитання 23

“Сильний вибух розтрощив помешкання і їх обох у ньому. Лишились тільки імена, їх можна знайти у будь-якому підручнику ("Скляний равлик)


варіанти відповідей

з історії Стародавнього Риму

з історії Стародавнього Єгипту

з історії Стародавнього Греції

з історії Стародавньої Індії

Запитання 24

“Вибухівка високої руйнівної сили. Вогненебезпечно!” - було написано на:


варіанти відповідей

запальничці у блискучому шкіряному футлярі

баночці із сріблястим піском

на панцирі равлика із рожевим порошком

коробочці у золотому папері.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест