1. Рядки „Огонь пішов по жилах у хлопця, і він ясно одчув у собі, ніби од сну пробудившись, одчув творця. Аж руки заворушились. Здалося йому, оддав би все на світі, не хотів би ні слави, ні багатства, аби тільки навчитись так творити. Хоч був би босий, голий” з твору...
2. У якому поетичному творі Т. Шевченко описує селянську родину?
3. Мотив вірша “Садок вишневий коло хати...”:
4. Укажіть, як впливає на ліричного героя звук дзвонів у поезії П. Тичини “Гаї шумлять…”:
5. Про любов народу до пісні говорилося у вірші П. Тичини:
6. Як хлопчики допомогли лосеві (за Є. Гуцалом “Лось”):
7. Хто убив лося (оповідання Євгена Гуцала „Лось”)?
8. З ким Т. Шевченко порівнює туман (поезія „За сонцем хмаронька пливе”)?
9. З якого твору цей уривок: “Фарби рожеві, злотисті, червоні, Срібно-блакитне повітря… Ніжні осінні пісні тиходзвонні!”:
10. П. Тичина у вірші «Не бував ти у наших краях!» змальовує людей, для яких найважливішими цінностями є:
11. У рядках із вірша М. Рильського «Дощ»: «Благодатний, довгожданий, дивним сяйвом осіянний, золотий вечірній гість…» — найпоширенішим художнім засобом є:
12. Хто допомагав Тосі рятувати каченят (за твором Є.Гуцала "Сім'я дикої качки")?:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома