13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Рідна Україна. Світ природи

Додано: 19 квітня
Предмет: Українська література, 5 клас
Тест виконано: 33 рази
15 запитань
Запитання 1

Слова Я йду, іду - зворушений промовляє

варіанти відповідей

Тарас

Шпичак

ліричний герой

хлопчик-підберезник

Запитання 2

Темою оповідання Є. Гуцало "Лось" є


варіанти відповідей

  розповідь про пригоди лося

змалювання життя лося в заповіднику

 зображення протистояння добра і зла, порятунку лося хлопчиками 

 зображення життя лосів у дикій природі

Запитання 3

Гаї шумлять -

Я слухаю.

Хмарки біжать -

Милуюся.

У третьому рядку використано

варіанти відповідей

персоніфікацію

порівняння

гіперболу

епітет

Запитання 4

Провідним мотивом поезії П. Тичини "Не бував ти у наших краях" є:


варіанти відповідей

милосердя до нужденних


почуття патріотизму, гордості за Батьківщину 


нещасливого кохання


бережного ставлення до природи

Запитання 5

Як поводились хлопчики з дядьком після загибелі лося?

варіанти відповідей

взяли роги

злякались

 дали зрозуміти дорослому, що засуджують його вчинок

допомогли дядькові сховати тіло

Запитання 6

Оповідання - це ...

варіанти відповідей

усне народний твір про вигадані події, що сприймаються як реальні

невеликий прозовий твір про якусь подію з життя одного чи кількох героїв протягом короткого проміжку часу.

великий розповідний прозовий твір, у якому широко змальовано життя одного чи кількох героїв протягом тривалого або важливого за подіями часу.

стислий влучний образний вислів із повчальним змістом

Запитання 7

Уособленням добра в оповідання Є. Гуцало "Лось" є образи

варіанти відповідей

дядька Шпичака

дітей 

лісника


лося

Запитання 8

Чому дядько Шпичак у кінці твору мріяв, щоб лось був живий?

варіанти відповідей

йому стало шкода вбитої тварини

він боявся покарання за браконьєрство

він хотів, щоб лось привів його до лосихи з лосенятами

Запитання 9

Укажіть, який художній засіб уживає П. Тичина у рядках: 

"купаючи мене, мов ластівку",

"мов золото-поколото", ріка, як музика":

варіанти відповідей

 епітет

персоніфікацію

порівняння

 повтор

Запитання 10

Який художній засіб використано у рядках — тумани розливає, ліс одягає у шати барвисті, розсипа вона роси сріблясті

варіанти відповідей

Уособлення

Метафора

Гіпербола

Епітети

Запитання 11

Установіть відповідність між уривком  твору та його назвою


1 «Душа причастилася кротості трав —

Добридень я світу сказав!»

2 «А туман, неначе ворог,

Закриває море..»

3 «Я йду, іду —

Зворушений.

Когось все жду —

Співаючи».

4 «Поклала мати коло хати 

Маленьких діточок своїх; 

Сама заснула коло їх..». 


А «За сонцем хмаронька пливе…»

Б  «Садок вишневий коло хати…»

В  «Не бував ти у наших краях!»

Г «Блакить мою душу обвіяла…»

Д « Гаї шумлять...»

 

варіанти відповідей

1 в 2 а 3 д 4 г

1 д 2 в 3 г 4 а

1а 2 б 3 в 4 г

1 г 2 а 3 д 4 б

Запитання 12

Залізні стовпи, що підпирають небо, бачив герой твору

варіанти відповідей

"Гаї шумлять"

"У бур`янах"

"Лось"

"Не бував ти у наших краях!"

Запитання 13

З ким або чим Т. Шевченко порівнює туман (поезія "За сонцем хмаронька

пливе")?


варіанти відповідей

  з морем

з ворогом

 з молоком

 з рожевою пеленою

Запитання 14

Менший підберезник герой твору

варіанти відповідей

"Гаї шумлять"

"У бур`янах"

"Лось"

"Блакить мою душу обвіяла..."

Запитання 15

Які художніі засоби є у вірші " Гаї шумлять" , а саме у рядку "Горить-тремтить ріка, як музика"?

варіанти відповідей

метафора

порівняння

епітет

повтори

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест