Який римський політичний діяч установив режим принципату та вважається першим правителем Римської імперії?
Яке явище характеризувало кризу ІІІ ст. у Римській імперії?
Укажіть місто, у якому в 325 р. був прийнятий наведений документ.
«Віруємо в Єдиного Бога-Отця, Вседержителя, Творця всього видимого і невидимого; І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, народженого від Отця, Бога від Бога, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, народженого, несотвореного, Єдиносущного з Отцем, через Якого все сталося як на небі, так і на землі. Заради нас, людей, і для нашого спасіння зійшов з небес і тіло прийняв від Духа Святого і Марії Діви і став чоловіком…».
За якого імператора була запроваджена система правління, зображена на схемі?
Укажіть ім’я імператора, охарактеризованого у наведеному уривку
«Навряд чи можна знайти когось більш прославленого за нього як у мирний час, так і на війні. Дійсно, він був першим і навіть єдиним, хто перевів римські війська через Істр (Дунай) і підкорив в землі даків народ, що носить шапки, і саків з їх царями Децебалом і Сардонієм, і зробив Дакію провінцією; окрім того, він приголомшив війною всі народи на Сході між знаменитими ріками Євфрат та Інд… У небезпечних і потрібних місцях були побудовані фортеці, через Дунай перекинуто міст, виведено багато колоній». (Аврелій Віктор, «Про цезарів»)
Укажіть, який з наведених уривків характеризує соціальне становище колонів у Римській імперії?
Укажіть ім’я римського імператора, за правління якого відбулась описана в уривку подія.
«У 330 р. році столицю було офіційно перенесено з Рима, що поступово втрачав своє значення, у нове місто, збудоване імператором на місті грецької колонії Візантій»
Укажіть ім’я вождя гунів, за якого ці племена досягли найвищого ступеня розвитку.
Укажіть, яка подія вважається моментом загибелі Західної Римської імперії.
На якій ілюстрації зображено Колізей?
З якою подією історії пов'язана поява поняття "вандалізм"?
Укажіть, який з наведених фрагментів описує давніх слов’ян.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома