Римська імперія в 3 – 4 ст.

Додано: 17 березня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 6 клас
Тест виконано: 1127 разів
12 запитань
Запитання 1

У 3 – 4 столітті колонами в Римі називали

варіанти відповідей

А) одне із германських союзів племен        

Б) всіх іноземців

В) збіднілих людей, що орендували землю

Г) заможні верстви

Запитання 2

Кого у Давньому Римі називали готами?

варіанти відповідей

А) інакодумців           

Б) одне із варварських племен 

В) усіх іноземців          

Г) солдатів

Запитання 3

У 284 р. імператором було проголошено 

варіанти відповідей

А) Веспасіана

Б) Діоклетіана

В) Константина

Г) Феодосія

Запитання 4

Система управління за Діоклетіана

варіанти відповідей

А) тиранія

Б) тетрархія

В) монархія

Г) домінат

Запитання 5

У якому році Діоклетіан зрікся влади?

варіанти відповідей

А) 199 р.

Б) 250 р.

В) 305 р.

Г) 310 р.

Запитання 6

Укажіть хронологічні межі правління Діоклетіана

варіанти відповідей

А) 284 – 294 рр.

Б) 284 – 296 рр.   

В) 284 – 300 рр.

Г) 284 – 305 рр.

Запитання 7

Укажіть хронологічні межі правління Константина

варіанти відповідей

А) 306-337 рр.

Б) 306-328 рр.

В) 305-337 рр.

Г) 300-338 рр.

Запитання 8

За чиїм наказом у Римі було споруджено останню Тріумфальну арку?

варіанти відповідей

А) Діоклетіана

Б) Константина 

В) Феодосія

Г) Марка Аврелія

Запитання 9

Якою була головна релігія за часів Константитна?

варіанти відповідей

А) Язичництво

Б) Іудаїзм

В) Буддизм

Г) Християнство

Запитання 10

У якому році Константинополь став офіційною столицею імперії?

варіанти відповідей

А) 310 р.    

Б) 320 р.     

В) 325 р.       

Г) 330 р. 

Запитання 11

Яка подія відбулася у 313 р.?

варіанти відповідей

А) християни отримали право вільно сповідувати їхню віру

Б) повстання вестготів у Фракії

В) розділ імперії на дві частини

Г) прихід до влади Феодосія

Запитання 12

Яка частина Римської імперії пізніше стане Візантійською імперією?

варіанти відповідей

А) Західна

Б) Східна

В) Північна

Г) Південна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест