РІЗНОМАНІТНІСТЬ СЕРЕДОВИЩ ІСНУВАННЯ ОРГАНІЗМІВ

Додано: 19 лютого
Предмет: Природничі науки, 5 клас
21 запитання
Запитання 1

Умови, в яких живуть організми, називають... 

варіанти відповідей

суходолом

планетою Сонячної системи

середовищем існування

водною поверхнею планети 

Запитання 2

Усе, що впливає на організми і своєю дією сприяє або заважає їх існуванню та розселенню, називають

варіанти відповідей

чинниками живої природи

чинниками неживої природи

чинниками середовища існування

впливом людини на організм

Запитання 3

Уявіть, що в лісі зник вуглекислий газ. Для яких організмів це найбільш небезпечно:

варіанти відповідей

равлик

конвалія

береза

кріт

Запитання 4

В якому рядку наведено приклад тварин, яким властиві різні способи пересування?

варіанти відповідей

собака, їжак, тигр

коник, жаба, кенгуру 

ластівка, лелека, метелик 

кінь, яструб, змія

Запитання 5

Які існують пристосування до зміни освітлення в наземно-повітряному середовищі?

варіанти відповідей

денні тварини мають добре розвинений зір

тварини вночі орієнтуються за допомогою слуху і нюху

світлолюбні рослини добре переносять затінення

листкова мозаїка

нічні тварини орієнтуються за допомогою нюху і дотику

Запитання 6

Укажіть, як дощові черв’яки впливають на ґрунтове середовище

варіанти відповідей

погіршують надходження в ґрунт повітря

зменшують вміст поживних речовин у ґрунті

ускладнюють надходження води в ґрунт

збагачують ґрунт поживними речовинами

Запитання 7

Назвіть мешканців виключно ґрунтового середовища

варіанти відповідей

окунь, вовчок, сорока

сліпак, дощовий черв'як, личинка хруща

кліщ, мураха, горобець

шпак, кріт, бобер 

Запитання 8

Яке біологічне явище відбувається тільки на світлі? 

варіанти відповідей

Випаровування води

Утворення в рослинах органічних речовин із неорганічних

Дихання 

Виділення

Запитання 9

Оберіть правильну характеристику водного середовища:

варіанти відповідей

невеликі коливання температур між сезонами року, велика густина середовища

немає перешкод для доступу світла

велика кількість кисню

для пересування у середовищі немає перешкод, тому організми літають, стрибають, бігають та ін. 

Запитання 10

Оберіть усі ознаки наземно-повітряного середовища існування: 

варіанти відповідей

стабільний температурний режим 

велика амплітуда температурних коливань упродовж доби, протягом року 

коливання вологості в широких межах 

низький вміст кисню

велика інтенсивність і кількість світла

Запитання 11

Життя організмів у наземно-повітряному середовищі пов’язане із: 

варіанти відповідей

земною поверхнею та повітрям

життям в різних водоймах планети-від маленьких струмків до океанів 

верхнім родючим шаром Земл

Запитання 12

Яке середовище має достатньо світла і повітря? 

варіанти відповідей

наземно-повітряне 

водне 

ґрунтове 

інші організми 

Запитання 13

До якого способу пересування пристосувались кенгуру? 

варіанти відповідей

біг

стрибки

політ 

плавання 

Запитання 14

Більшість тварин наземно-повітряного середовища мають добре розвинені органи: 

варіанти відповідей

нюху

зору

слуху

дотику

Запитання 15

Дихають розчиненим у воді киснем за допомогою зябер: 

варіанти відповідей

дельфіни

кити

моржі

риби

Запитання 16

Риби для пересування у воді мають органи руху:

варіанти відповідей

плавці

перетинки між пальцями 

 ласти 

плавальні ніжки 

Запитання 17

До водних рослин належить: 

варіанти відповідей

тюльпан

латаття

троянда

пролісок

Запитання 18

Яке середовище більш щільне, у ньому практично відсутнє сонячне світло та значно менше кисню?

варіанти відповідей

наземно-повітряне 

ґрунтове 

водне

інші організми 

Запитання 19

Які тварини мешкають в ґрунтовому середовищі? 

варіанти відповідей

кріт

сліпак

метелик

дощові черви

Запитання 20

Орієнтуватись мешканцям якого середовища допомагають органи нюху і дотику: 

варіанти відповідей

ґрунтового 

водного

наземно-повітряного 

інші організми 

Запитання 21

Які організми значно підвищують родючість ґрунту?

варіанти відповідей

дощові черви 

комахи

бактерії

равлики 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест