5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Різноманітність середовищ життя. Екосистеми.

Додано: 5 травня
Предмет: Правознавство, 5 клас
Тест виконано: 354 рази
12 запитань
Запитання 1

Укажіть організми, які пристосувалися до існування у грунтовому середовищі:

варіанти відповідей

ведмідь, вовк;

вуж, гадюка;

підосичник, маслюк;

сліпак, дощовий черв'як.

Запитання 2

Із переліку організмів виберіть мешканців водного середовища:

варіанти відповідей

підсніжник, звіробій;

конвалія, анемона;

ряст, медунка;

глечики, рогіз.

Запитання 3

Укажіть для чого в організмів виникли такі пристосування, як плавці у риб, крила у ластівок, перетинки між пальцями у качок:

варіанти відповідей

для орієнтування у просторі;

для уникнення перегріву;

для переміщення в середовищі життя;

для отримання світла в середовищі життя.

Запитання 4

Які тварини НЕ належать до мешканців водного середовища:

варіанти відповідей

дельфін;

тюлень;

ящірка;

кит.

Запитання 5

Зазначте, що є пристосуванням рослин степу до недостатньої кількості вологи у грунті:

варіанти відповідей

широкі листки;

відсутність кореня;

цвітіння ранньою весною;

розкриття пелюсток у день.

Запитання 6

Посилене випаровування води листками допомагає рослинам:

варіанти відповідей

утворювати насіння і плоди;

уникати перегрівання;

захищатись від поїдання тваринами;

поглинати з повітря кисень.

Запитання 7

Яке важливе біологічне явище відбувається тільки на світлі:

варіанти відповідей

утворення органічних речовин з неорганічних;

випаровування води;

дихання;

рух.

Запитання 8

У переліку: ліс, парк, квітник, акваріум:

варіанти відповідей

переважають природні екосистеми;

переважають штучні екосистеми;

природних і штучних екосистем порівну;

штучних екосистем немає.

Запитання 9

Організми, які мешкають на спільній території, взаємодіють між собою і середовищем життя, утворюють:

варіанти відповідей

ланцюги живлення;

ярусність;

екосистему;

угруповання.

Запитання 10

Шкідниками плодових дерев є:

варіанти відповідей

оса і ластівка;

попелиці і хрущі;

сонечко і дятел;

бджола і миші.

Запитання 11

Яка група організмів в екосистемі є утворювачами:

варіанти відповідей

тварини;

бактерії;

гриби;

рослини.

Запитання 12

Яке значення бактерій в екосистемі:

варіанти відповідей

виділяють кисень;

утворюють органічні речовини;

розкладають рештки відмерлих організмів;

є кормом для звірів.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест