Сфера діяльності адміністратора

Додано: 29 листопада 2023
Предмет: Трудове навчання, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

Предметом спеціальної дисципліни «Організація обслуговування відвідувачів» є

варіанти відповідей

наукові основи організації праці адміністратора

технологія обслуговування відвідувачів

вирішення виробничих проблем.

розвиток науково-технічного прогресу 

Запитання 2

Сфера послуг – це

варіанти відповідей

асортимент сервісних послуг, що надаються населенню

удосконалення форм і методів обслуговування та техніки надання послуг

сукупність організацій та індивідуальних виконавців, які у рамках сервісної діяльності роблять матеріальні і соціально-культурні послуги споживачам. 

глобалізація споживання товарів і послуг, підготовка України до вступу в ЄС 

Запитання 3

Методи обслуговування споживачів – це

варіанти відповідей

спосіб реалізації продукції чи послуг

особливі норми і манера поведінки в різних ситуаціях

Запитання 4

Методи обслуговування:

варіанти відповідей

участь обслуговуючого персоналу

самообслуговування

відповідно до стандартів організації

Запитання 5

З англійської мови "адміністратор" дослівно означає «розпорядник»

варіанти відповідей

розпорядник

керівник

завідувач

Запитання 6

Професійні якості адміністратора:

·        

варіанти відповідей

організаторські здібності (здатність керувати);

комунікативні здібності (уміння входити в контакт, налагоджувати взаємини);

здатність керувати собою;

висока здатність впливати на навколишніх;

здатність формувати і розвивати ефективні робочі групи;

здатність вирішувати проблемні ситуації в короткий термін;  

добре розвинуті аналітичні здібності;

високий рівень понятійного мислення 

уміння прогнозувати, передбачати ситуацію;

впевненість у собі, у прийнятих рішеннях;

енергійність;

чіткі особисті цілі (знає, чого хоче від своєї роботи);

уміння підкорятися вимогам, нормам організації;

ерудованість;

прагнення до постійного особистісного росту

відсутність організаторських здібностей;

острах невдачі, непевність у собі;

невміння керувати собою;

неорганізованість, недисциплінованість;

безініціативність;

нездатність приймати рішення;

відсталість (невміння, небажання змінюватися, змінювати поводження під впливом навколишнього середовища);

схильність перекладати відповідальність н інших

Запитання 7

Особистісні якості адміністратора:

·        

варіанти відповідей

організаторські здібності (здатність керувати);

комунікативні здібності (уміння входити в контакт, налагоджувати взаємини);

здатність керувати собою;

висока здатність впливати на навколишніх;

здатність формувати і розвивати ефективні робочі групи;

здатність вирішувати проблемні ситуації в короткий термін;  

добре розвинуті аналітичні здібності;

високий рівень понятійного мислення 

уміння прогнозувати, передбачати ситуацію;

впевненість у собі, у прийнятих рішеннях;

енергійність;

чіткі особисті цілі (знає, чого хоче від своєї роботи);

уміння підкорятися вимогам, нормам організації;

ерудованість;

прагнення до постійного особистісного росту

відсутність організаторських здібностей;

острах невдачі, непевність у собі;

невміння керувати собою;

неорганізованість, недисциплінованість;

безініціативність;

нездатність приймати рішення;

відсталість (невміння, небажання змінюватися, змінювати поводження під впливом навколишнього середовища);

схильність перекладати відповідальність н інших

Запитання 8

До економічних задач науково організації праці належать:

варіанти відповідей

підвищення продуктивності праці, економія живої праці, що витрачається при виконанні трудових операцій; найбільш ефективне використання матеріальних і трудових ресурсів; використання найбільш прогресивних методів і прийомів праці, скорочення або повна ліквідація витрат робочого часу; створення сприятливих умов праці; підвищення рівня нормування праці

всебічний розвиток людини в процесі праці, виховання свідомого відношення до праці, розвиток творчої ініціативи, підвищення освітнього рівня і ділової кваліфікації кадрів і перетворення праці в першу життєву потребу

забезпечення умов для збереження в процесі праці здоров'я, стійкої працездатності людини, полегшення праці, підвищення його змістовності і привабливості

Запитання 9

До соціальних задач науково організації праці належать:

варіанти відповідей

підвищення продуктивності праці, економія живої праці, що витрачається при виконанні трудових операцій; найбільш ефективне використання матеріальних і трудових ресурсів; використання найбільш прогресивних методів і прийомів праці, скорочення або повна ліквідація витрат робочого часу; створення сприятливих умов праці; підвищення рівня нормування праці

всебічний розвиток людини в процесі праці, виховання свідомого відношення до праці, розвиток творчої ініціативи, підвищення освітнього рівня і ділової кваліфікації кадрів і перетворення праці в першу життєву потребу

забезпечення умов для збереження в процесі праці здоров'я, стійкої працездатності людини, полегшення праці, підвищення його змістовності і привабливості

Запитання 10

До псиофізіологіних задач науково організації праці належать:

варіанти відповідей

підвищення продуктивності праці, економія живої праці, що витрачається при виконанні трудових операцій; найбільш ефективне використання матеріальних і трудових ресурсів; використання найбільш прогресивних методів і прийомів праці, скорочення або повна ліквідація витрат робочого часу; створення сприятливих умов праці; підвищення рівня нормування праці

всебічний розвиток людини в процесі праці, виховання свідомого відношення до праці, розвиток творчої ініціативи, підвищення освітнього рівня і ділової кваліфікації кадрів і перетворення праці в першу життєву потребу

забезпечення умов для збереження в процесі праці здоров'я, стійкої працездатності людини, полегшення праці, підвищення його змістовності і привабливості

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест