Що з наведеного є проявом оптичної дисграфії в дитини?
Проаналізуйте інформацію й укажіть правильний варіант заповнення пропуску.
«Відповідно до чинного Порядку організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, індивідуальну програму розвитку учня / учениці з особливими освітніми потребами переглядають не рідше ніж …».
Що з наведеного є прикладом модифікації, яку асистент учителя реалізує в інклюзивному класі, працюючи з дітьми з особливими освітніми потребами?
Проаналізуйте інформацію і дайте відповідь на запитання.
Учителька помітила труднощі, які виникають в учениці під час читання, а саме: вона замінює і змішує звуки; читає по буквах; спотворює звуко-складові структури слів, що призводить до пропусків приголосних при збігу їх; у неї немає розуміння прочитаного тощо.
На які порушення вказують ці труднощі в дитини?
Яке з наведених завдань використовують у роботі з дітьми з порушенням слуху?
Асистент учителя самостійно виконує таку роботу:
Що з-поміж наведеного є прикладом модифікації, яку асистент учителя реалізує в інклюзивному класі, працюючи з дітьми з особливими освітніми потребами?
На уроці літературного читання асистент учителя (1) запропонував учневі з особливими освітніми потребами прочитати меншу за обсягом казку, ніж та, яку читає решта учнів класу; (2) перш ніж учень почав читати самостійно, сам прочитав йому казку або ввімкнув аудіозапис; (3) доповнив текст низкою ілюстрацій, що унаочнюють сюжет; (4) коли учень почав читати самостійно, запропонував дитині надягнути спеціальні навушники, які зменшують рівень шуму.
Якою цифрою в тексті позначено дії асистента, спрямовані на модифікацію освітньої програми в процесі реалізації індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами?
Адаптація в навчанні дитини з ООП спрямована на:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома