Робота з дітьми з ООП

Додано: 4 березня
Предмет:
9 запитань
Запитання 1

Що з наведеного є проявом оптичної дисграфії в дитини?

варіанти відповідей

систематично дописує зайві букви в словах

систематично на письмі плутає букви Д з ТВ з Ф

систематично на письмі плутає букви Ц зі ЩП з Т

систематично помиляється в узгодженні слів за родами на письмі

Запитання 2

Проаналізуйте інформацію й укажіть правильний варіант заповнення пропуску.

«Відповідно до чинного Порядку організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, індивідуальну програму розвитку учня / учениці з особливими освітніми потребами переглядають не рідше ніж …».

варіанти відповідей

один раз на рік

двічі за рік

один раз на два роки

двічі за цикл навчання

Запитання 3

Що з наведеного є прикладом модифікації, яку асистент учителя реалізує в інклюзивному класі, працюючи з дітьми з особливими освітніми потребами?

варіанти відповідей

використання засобів концентрації уваги

застосування візуального розкладу

демонстрування зразка, нагадування

зниження вимог до виконання завдань

Запитання 4

Проаналізуйте інформацію і дайте відповідь на запитання.

Учителька помітила труднощі, які виникають в учениці під час читання, а саме: вона замінює і змішує звуки; читає по буквах; спотворює звуко-складові структури слів, що призводить до пропусків приголосних при збігу їх; у неї немає розуміння прочитаного тощо.

На які порушення вказують ці труднощі в дитини?

варіанти відповідей

алалію

дисграфію

дислексію

амбідекстрію

Запитання 5

Яке з наведених завдань використовують у роботі з дітьми з порушенням слуху?

варіанти відповідей

Прочитай вірш, у якому діти закликають дощ. Передай складоритмом закликання дощу. Перекажи зміст закликання своїми словами.

Прочитай вірш, який дібрала Родзинка. Між ким відбувається розмова? Визнач мету й тему вірша.

Прочитай уривок із вірша. З якою метою він написаний? Випиши виділені слова та побудуй звукові схеми до них.

Прочитай вірш уголос. Про що запитує поет? Склади слово з перших літер кожного рядка поезії. Пригадай, як називають такі вірші.

Запитання 6

Асистент учителя самостійно виконує таку роботу:

варіанти відповідей

проводить корекційні заняття для дітей з особливими освітніми потребами

затверджує програму індивідуального розвитку дитини з особливими освітніми потребами

надає висновки щодо зарахування дитини з особливими освітніми потребами до інклюзивного класу

адаптує навчальні матеріали для дітей з особливими освітніми потребами

Запитання 7

Що з-поміж наведеного є прикладом модифікації, яку асистент учителя реалізує в інклюзивному класі, працюючи з дітьми з особливими освітніми потребами?

варіанти відповідей

скорочення змісту матеріалу

пристосування освітнього середовища

збільшення часу на виконання завдань

використання карток-підказок, інструкцій

Запитання 8

На уроці літературного читання асистент учителя (1) запропонував учневі з особливими освітніми потребами прочитати меншу за обсягом казку, ніж та, яку читає решта учнів класу; (2) перш ніж учень почав читати самостійно, сам прочитав йому казку або ввімкнув аудіозапис; (3) доповнив текст низкою ілюстрацій, що унаочнюють сюжет; (4) коли учень почав читати самостійно, запропонував дитині надягнути спеціальні навушники, які зменшують рівень шуму.

Якою цифрою в тексті позначено дії асистента, спрямовані на модифікацію освітньої програми в процесі реалізації індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 9

Адаптація в навчанні дитини з ООП спрямована на:

варіанти відповідей

пошук і розроблення способів подання інформації та вивчення предмету дитиною з ООП з урахуванням особливостей її сприйняття;

використання додаткових засобів і матеріалів (карток, інструкцій, правил тощо);

розроблення та формування способів перевірки засвоєння знань та навичок;

усі відповіді правильні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест