Робота з колективом учнів

Додано: 23 квітня 2020
Предмет:
Тест виконано: 201 раз
10 запитань
Запитання 1

Першим потребу в організації виховного колективу

відзначив

варіанти відповідей

А.Макаренко;

Г.Песталоцці;

Р.Баден-Пауел;

А.Лай.

Запитання 2

Принцип паралельної дії вимагає поєднання

варіанти відповідей

покарання та заохочення

прямих і паралельних педагогічних дій 

мети та завдань виховання

виховання та самовиховання

Запитання 3

Виберіть зайве поняття

варіанти відповідей

актив;

лідер;

батько;

орган самоврядування.

Запитання 4

Методику формування колективу через організацію

колективних творчих справ розробив

варіанти відповідей

С.Шацький;

А.Макаренко;

В.Сухомлинський;

І.Іванов.

Запитання 5

Найпоширеніші варіанти розвитку взаємин між особистістю і

колективом

варіанти відповідей

особистість підкорюється колективу;

особистість підкоряє собі колектив;

намагається зберігати свою незалежність та індивідуальність, підкоряю­чись колективу формально;

особистість і колектив знаходяться в оптимальних взаєминах.

Запитання 6

Колектив стане суб’єктом виховного процесу тоді,

коли він буде

варіанти відповідей

метою педагогічного впливу;

засобом впливу на учнів;

умовою розвитку особистості;

чинником побудови взаємин між учнями.

Запитання 7

Найефективнішим у виховному сенсі, на думку

А.Макаренка, є

варіанти відповідей

колектив класу;

різновіковий колектив;

тимчасовий колектив;

мікрогрупа.

Запитання 8

Якщо вимоги до себе та інших членів колективу

ставить більшість вихованців, то такий колектив перебуває на

варіанти відповідей

першій стадії розвитку;

другій стадії розвитку;

третій стадії розвитку;

четвертій стадії розвитку.

Запитання 9

Ознаки колективу 

варіанти відповідей

наявність суспільно значимої мети;

міжособистісний характер взаємодій, що відрізняється високим рівнем емоційності

щоденна спільна діяльність;

взаємодопомога, загальна турбота.

Запитання 10

Шляхи формування колективу

варіанти відповідей

створення ієрархічної структури;

висунення перспектив;

традиції;

організація суспільної думки.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест