Робота зі скаргами громадян

Додано: 20 лютого
Предмет:
6 запитань
Запитання 1

Як громадянин може подати скаргу?

варіанти відповідей

особисто

особисто або через уповноважену особу

через адвоката

Запитання 2

Хто може подати скаргу в інтересах неповнолітніх і недієздатних осіб? 

варіанти відповідей

лише особисто

соціальний робітник

їх законний представник

Запитання 3

Що роблять зі скаргами, на рішення, що оскаржувались і подані з порушенням зазначеного терміну?

варіанти відповідей

не розглядаються

повертаються на доопрацювання

розглядаються у встановленному законом порядку

Запитання 4

Чи може бути поновлений пропущений з поважної причини термін органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу?

варіанти відповідей

ні

в залежності від ситуації

так

Запитання 5

Що потрібно зробити з рішеннями або копіями рішень, які приймалися за зверненням громадянина раніше, а також іншими документами, необхідними для розгляду скарги, після її розгляду?

варіанти відповідей

додати до справи

передати в архів

повернути громадянину

Запитання 6

Дайте визначення поняттю "Скарга".

варіанти відповідей

звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності

звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян

звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест