Романтизм. Г.Гейне

Додано: 15 лютого
Предмет: Зарубіжна література, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

Романтизм зародився на межі ..

варіанти відповідей

ХVІ - ХVІІ ст.

ХVІІІ - ХІХ ст.

 ХІХ - ХХ ст.

Запитання 2

Ознаками романтизму є:

варіанти відповідей

християнські мотиви, наявність героїчного епосу

гуманізм, міфологізм, піднесення земної краси

мотиви самотності, бунту, нескореності

Запитання 3

Вкажіть, хто з перелічених письменників НЕ є представником романтизму.

варіанти відповідей

Байрон

Шиллер

Гейне

Гоголь

Запитання 4

У якому з віршів Гейне поетично оброблено легенду про Лорелей?

варіанти відповідей

"На півночі кедр одинокий..."

"Не знаю, що стало зо мною..."

"Коли розлучаються двоє..."

Запитання 5

У рядках

Незнана красуня на кручі

Сидить в самоті,

Упали на шати блискучі

Коси її золоті,-

наведено портрет героїні вірша Гейне:


варіанти відповідей

"Не знаю, що стало зо мною..."

"Мій дух як ніч"

"Коли розлучаються двоє..."

Запитання 6

Які художні засоби використав Гейне в цьому уривку?

Самотній кедр на стромині

В північній стоїть стороні,

І кригою й снігом укритий,

Дрімає і мріє вві сні.

варіанти відповідей

алегорію, епітет

метафору, епітет

анафору, епітет 

Запитання 7

 Вкажіть портрет Гейне

варіанти відповідей
Запитання 8

 На створення збірки «Книга пісень» Гейне надихнуло кохання до:

варіанти відповідей

 Терези

Матильди

Амалії

Запитання 9

Романтизм це:

варіанти відповідей

-ідейний і художній напрям в європейській і американській культурі кінця XVIII століття — першої половини XIX століття

-напрям в європейському мистецтві, який уперше заявив про себе в італійській культурі XVI-го ст. Найбільшого розквіту досягає у Франції 

-стиль і напрям у мистецтві, у якому ставили за мету правдиве відтворення дійсності в її типових рисах. Панування реалізму слідувало за добою романтизму і передувало символізму

Запитання 10

Мотиви та форма "Книги пісень" Г.Гейне співзвучні збірці творів:

варіанти відповідей

Шекспіра

Б  Й.Гете

Ф.Петрарки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест