Представником якого літературного напряму був Г.Гейне?
Що стало історичним підґрунтям для появи напряму романтизму?
Що проголошували романтики?
Хто з митців НЕ є представником напряму романтизму?
Ознаками романтизму є:
В епоху романтизму вперше з'являється образ:
Назвати риси романтизму в поезіях Г. Гейне
Назва збірки Г. Гейне "Книга пісень" свідчить про зв'язок з:
"Книга пісень" за часів Г. Гейне перевидавалася
Мотиви та форма "Книга пісень" Г.Гейне співзвучні збірці творів:
Першим циклом збірки "Книга пісень" є:
До збірки "Книга пісень" увійшли...
Природа у "Книзі пісень" Г. Гейне постає:
Темою якого розділу збірки є "туга нерозділеного кохання"
Яким чином Гейне підкреслює глибину почуттів ліричного героя?
Домінуючим почуттям у віршах Гейне є
У рядках
Незнана красуня на кручі
Сидить в самоті,
Упали на шати блискучі
Коси її золоті,-
наведено портрет героїні вірша:
У рядках Г.Гейне
Той сум, оті тяжкі зітхання
Прийшли до нас згодом самі,-
зображено почуття, що прийшло до ліричних героїв вірша через:
У кінцівці вірша "Не знаю, що стало зо мною ..."
Зникають в потоці бурхливім
І човен, і хлопець з очей,
І все це своїм співом
Зробила Лорелей..
звучить думка:
У якому вірші Гейне розповідається про нерозділене кохання, через яке гине закоханий хлопець?
До якого розділу входить вірш "Не знаю, що стало зі мною..."
Кому поет присвятив свій вірш "На півночі кедр одинокий..."?
За жанром поезія Гейне "Не знаю, що стало зо мною..." - це
З'ясуйте значення епітета "неживі" у вірші Г. Гейне "Чому троянди немов неживі ..."
Назвіть головний прийом зображення образу закоханих в поезії "На півночі кедр одинокий..."
Який вірш Г. Гейне став українською народною піснею:
Захід сонця у вірші "Вечірні промені ясні..." символізує:
В оригіналі вірша Г.Гейне "На півночі …. " постають поетичні образи:
Перші вірші Гейне були як відгук на перше нерозділене кохання до...?
Якою є тема поезії "На півночі кедр одинокий..."?
Якою є тема поезії "Не знаю, що стало зо мною..."?
Події народної легенди про Лорелей пов'язані з рікою :
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома